Hirsch jarrupalat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3433
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Hirsch jarrupalat

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Nyt on itsellä selvyyttä noista 330mm (mikä nyt lieneekään "oikea" mitta? 331 tai 332) etujarruista. Omaan autoon etulevyiksi tuli MB ML:n etulevyt. Niistä sorvattiin keskireikä sopivaksi (67->70mm) ja sisäpuolen kitkapinnasta sisäkehältä n. 20mm tavaraa pois. Ensimmäisellä sorvauksella en älynnyt tuolta sisäpinnalta ottaa tavaraa pois, jonka seurauksena levy ei mahtunut paikoilleen vaan ahisti jarrusatulan kiinnityspulteista. Lisäksi vingulla muotoilin (=siirsin) levyn kiinnityspultin reiän kohdalleen. Toisethan eivät asenna koko pulttia, mutta ko. pulttia käyttämällä vanteen paikoilleen asennus on helpompaa. Myös pyörän pulttien reikiä tein n. 1mm ovaalin muotoiseksi levyn keskiosaa kohti. Todennäköisesti pultin reikiin ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan, koska levyssä on aika reilun kokoiset reiät. Varmistin kuitenkin pulttien sopivuuden.

Etupaloiksi ostin R8 audin takapalat. Ko. palat löytyvät jostakin Jaguaarista takapäästä, samoin muistaakseni jostakin Lamborghinista.

Kuvat piti ottaa kohteesta, mutta tuttuun tapaan jäi ottamatta.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Vastaa Viestiin