
Uuden tai uudehkon ja loppuun jyrätyn tienpinnan välillä on kauhea ääni ero..
niin ja offtopiccina sit ihmetellään miks nykyrenkaat ei kestä kilometrejä..
Varmasti ainakin BMW 500-sarja, Volvo V70, MB E-sarja. Onkos niitä muita saman luokan autoja enääSaabatti kirjoitti:
Mitkä kaikki perhefarkut samassa hintaluokassa ovat Femmaa hiljaisempia?
Totta. En ole purkanut tuon -98 femman sisustusta, jotta voisin verrata äänieristyksiä viiruAeron vastaaviin. Mutta vanhemman femman sisäpaneelit ovat selkeästi laadukkaampia, kuin viiruAeron ämpärimuoviset tekeleet.t.t.j kirjoitti:Ei femmaa kyllä hiljaiseksi voi sanoa hyvällä tahdollakaan. Ainakaan viimeistä faceliftiä.
Sulla on tullut vastaan nuo edullisemmat remppakohteet, onneksi olkoonbalanced kirjoitti: Saapiin oon laitellut toistaseksi kampiakselin asentotunnistimen, syylärin, lämpötila-anturin, termarin, lambdan, imm:n, jarrutehostimen, alipaineputkea, alatukivarret puslineen ja pallonivelineen, kallistuksenvakaajan puslat, konepellin kaasujouset, yhden takaiskuventtiilin, sytkäkasetin, öljytikun yms.
Ehkä sunkin kannattais kokeilla vaikkapa noita Landsaileja. Kolmannet landsailit alla, ja ei noiden melutasosta voi valittaa missään autossa, ei edes käytettynä, enkä kyllä keksi mistään muustakaan ominaisuudesta mitään suurempaa valitettavaa.Pakari kirjoitti:Sitten vielä kun muistetaan se että aasialaisilla drifting renkailla on aasialaisten drifting renkaiden ominaisuudet. Jos käyttää linglong-vietnam-landsail-pumpum renkaita niin eipä kannata melutasoista huudella ja valittaa auton äänieristyksestä..
Saman näköinen se paffi on sieltä takapuolelta, ei yhtään enempää fyllejä yms.Termos kirjoitti:Totta. En ole purkanut tuon -98 femman sisustusta, jotta voisin verrata äänieristyksiä viiruAeron vastaaviin. Mutta vanhemman femman sisäpaneelit ovat selkeästi laadukkaampia, kuin viiruAeron ämpärimuoviset tekeleet.t.t.j kirjoitti:Ei femmaa kyllä hiljaiseksi voi sanoa hyvällä tahdollakaan. Ainakaan viimeistä faceliftiä.