ng900aero kirjoitti:Saakos tuohon 9-5:een muuta laillista lastua kuin Saabin oman tai Hirschin? Siis jos tuo 9-5 pysyy taloudessa niin varmaan jotain tarttis tehdä kulkupuolellekin mutta tietenkin muutoskatsastettuna.

Kuinkahan moni on ton muutoskatsastuksen tehnyt??
Omassa Aerossa ei ainakaan näin ole tehty, eikä kuulemma kovin monessa muussakaan. Onko tietoa, että katsastuksessa olis ukko tajunnut normaalia ruudikkaamman meiningin? Tietysti jos vaikka 2,0LPT:ssä alkaa oleen reilusti +200hp. niin kaipa se mielenkiintoa herättää...
Onko muuten paljon laadullisia eroja viripaketeissa? Mulla kun ei vielä kok. ole karttunut noista. Itsellä Nordic, stage 1 ja putkisto vaihdettu.
Mietohan tuo on, mutta kun tomaatilla ei uskalla ylittää tota 400Nm:ää.
Olis kiva kuulla miten te muut olette vaikka Aeroja terästäneet.
Hyvää viikonloppua kaikille.
