Tavallisen 2.3 ja aeron omistaneena täytyy vastata että kyllä aero on hintansa väärtting900aero kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu mutta onko sen välttämätöntä olla aero, samalla rahalla näyttäisi löytyvän noita uudempikeulaisia normaaleja 2.3 -farkkuja?
No joo, aero on aero
9-5 Aero Wagon koeajossa...
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Njoo kyllähän jokunen 2.3t löytyisi, mutta onhan siinä nyt melkoinen ero Aerolla ja 185hv pikkuteellä... Uudempi 2.3T olisi sitten jo hyvin lähellä Aeroa, mutta niitä on vähän tarjolla. Aero kelpaa sellaisenaan virittämättä ja muitakaan lisävarusteita ei heti tarvita. Ajoin tänään myös uuden 150hv 2.0t:n ja olihan se ihan lussu Aeron jälkeen... Uusi 2.0t maksaisi noin 20000 euroa enemmän kuin vm2000 Aero ja kyllähän sillä rahalla jo jotain remonttia tekeeng900aero kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu mutta onko sen välttämätöntä olla aero, samalla rahalla näyttäisi löytyvän noita uudempikeulaisia normaaleja 2.3 -farkkuja?
No joo, aero on aero
Eski
Juu niin se Saab-myyntipäällikkö Laakkosella sanoi, että kyllä 150 hv riittää aivan hyvin ysivitoseen, koska auto kulkee 150 km/h kolmosella
Väitin kuitenkin vastaan, niin sitten tarjottiin Saabin 2.0T-virityspakettia 500 eurolla. Myyntipäällikkö katseli myös oman autoni huoltokirjaa ja ihmetteli miksi 145K huolto on tekemättä..?
Eski
Eski
AIROJA löytyy jotain ihme karvis mallejakin eli ei nahka jakkaroita tms.Eski kirjoitti:Njoo kyllähän jokunen 2.3t löytyisi, mutta onhan siinä nyt melkoinen ero Aerolla ja 185hv pikkuteellä... Uudempi 2.3T olisi sitten jo hyvin lähellä Aeroa, mutta niitä on vähän tarjolla. Aero kelpaa sellaisenaan virittämättä ja muitakaan lisävarusteita ei heti tarvita. Ajoin tänään myös uuden 150hv 2.0t:n ja olihan se ihan lussu Aeron jälkeen... Uusi 2.0t maksaisi noin 20000 euroa enemmän kuin vm2000 Aero ja kyllähän sillä rahalla jo jotain remonttia tekeeng900aero kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu mutta onko sen välttämätöntä olla aero, samalla rahalla näyttäisi löytyvän noita uudempikeulaisia normaaleja 2.3 -farkkuja?
No joo, aero on aero![]()
Eski
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Kyllä nahkajakkarat on Aeron vakiovaruste, mutta varmaan sellaisen on saanut tilattua kangaspenkeilläkin, jos ihan välttämättä on halunnut. Varmaan reiluun lisähintaanKARELPA kirjoitti: AIROJA löytyy jotain ihme karvis mallejakin eli ei nahka jakkaroita tms.
Eski
Olen kyllä hieman eri mieltä nahkapenkkien hiostavuudesta, ainakaan nuo beiget penkit eivät hiosta yhtään, pikemminkin sanoisin että kangaspenkit hiostavat, ja kaikenlisäksi se hiki sitten menee kankaaseen ja pysyy siinä, jolloin tuntuma on kuin pitäisi istuessaan märkiä uikkareita päällyshousujen alla 
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ratkaisu on: tuuletetut istuimetEski kirjoitti:Kyllä nahkajakkarat on Aeron vakiovaruste, mutta varmaan sellaisen on saanut tilattua kangaspenkeilläkin, jos ihan välttämättä on halunnut. Varmaan reiluun lisähintaanKARELPA kirjoitti: AIROJA löytyy jotain ihme karvis mallejakin eli ei nahka jakkaroita tms.Nahkat vähän tuntuivat hiostavan näillä keleillä ilmastoinnista huolimatta, mutta kyllä Aerossa silti nahkapenkit pitää olla. Uudessa Vectorissa on kyllä ihan asialliset puolinahkapenkit.
Eski
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Ne on ihan ok. Sporttipenkit tosin hengittävät varmaan ilman tuuletustakin vähän paremmin kuin tuollaiset perinteiset nahkajakkarat kun niissä on niitä reikiä.KARELPA kirjoitti: Ratkaisu on: tuuletetut istuimet
Penkkien tuulettimet pitävät vaan melkoista meteliä. Sitten jos ne olisi suunniteltu viimeisen päälle niin samassa toiminnossa olisi lämmittimet eli puhaltimelle lämpötilan säätö kylmästä lämpimään niinkuin lämmityslaitteessakin.. jopa olisi ylellistä
9000CS 2,3
Jos auto on kuuma kun sinne menee, niin kyllä alkaa penkin ja selän välistä kostumaan vaikka kuinka olisi ilmastointia. Kestää aika pitkään, ennen kuin penkitkin jäähtyvät. Mulla on sellainen käsitys, että kangaspenkit ei ole kuitenkaan yhtään sen paremmat lämpimällä. Oli tai ei, nahkat pidän.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Oletkos bongannut aeroja täältä etelästä? Elä sitten osta mitään rimpulaa, sillä aikaa kun nautit Mimmin bullakahveista niin Mimmi kohteliaana isäntänä on toki jo ehtinyt tehdä koeajoyksilön vikadiagnoosin venakopan alle kurkkaamallaEski kirjoitti:Täytynee hakea ne tuuletut penkit SDCC:ltä sitten jos liikaa hiostaa![]()
Huomenna olisi tarkoitus lähteä ajelemaan pääkaupunkiseudulle Wagonia etsimään, joten katsotaan nyt miten hommassa käy...
Eski
Ei vainen, itse saattaisin olla niin härski että pyytäisin auton tunnin-parin koeajoon ja kruuvaisin sen kopan auki, paljastaa kuitenkin oleellisimman koneen kunnosta: öljylietekerrostuman määrän ja paljonko ketjunkiristin on tullut ulos. Meidänkään 9-5:ssä ei jakoketju pitänyt minkäänlaista ääntä vaikka oli reilusti yli vaihtorajan, ja jako oli tästä johtuen vähän pielessä
Eli työkalut mukaan
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
joo, venakoppa auki ja kiinni on alle puolen tunnin homma. Ei muuta kun 12kpl pikkupultteja auki, koppa irti ja saman verran pultteja kiinni. Saat Eski momenttiavaimen mukaan Jyskästä jos kiinnostaa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11