Helkutin kylmät noi saabin penkit ja liukkaat. Onneksi grillivastukset on nopeat ja tehokkaat. Joku lampaanvillaistuinsuoja voisi olla kova sana.
Peruutustutka huutaa tauotta koko ajan kun vaihde on pakilla. Ne puskurianturit ei taida tykätä kylmästä.
Denso navi/radio 7" näyttö on aluksi aina himmeänä, mutta kirkastuu kun auto lämpenee sisältä.
Takakontin (sedan) kaasujouset antoivat heti periksi ja luukkua pitää nostaa voimalla ylös ja alas se taas rämähtää niin lujaa että kohta vääntyy pelti mutkalle. Unohtuu nimittäin joka kerta että toi luukku pitäisi laskea hitaasti käsillä auttamalla.
Sutimisenesto tai luistonesto on kyllä aika tehokas. Hassu tunne kun kaasun painaa pohjaan ja auto ryömii vaan hitaasti eteenpäin! Mitenkäs noi järjestelmät oikein toimivat Saab 9-5 autossa, olisiko jossain hyvin selostettuna kuvattu niiden toiminta?
Jarruttaako auto itse fyysisesti etupyörien jarruja (painaa palat vasten levyä) liikkeelle lähdettäessä kun pyörät alkavat sutia tyhjää? Eikös tuossa hyvin nopeasti kulu palat loppuun?
