ja höpö höpö, ammatti mieheltä menee max. tunti tuohon tarvike pumpun vaihtoon. Itselläkään ei mennut kuin n.1.5h kun oli hieman ihmettelytä ja työkalujen etsimistä
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ensapumppu
tuolla on lisää juttua
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Olen siitä onnellisessa asemassa, etten ole joutunut asiaa toteamaan. Mutta ei ilmeisesti ole ihan noin selkeä. Käsittääkseni esim. Turbo Sensonicilla taitaa olla omakohtaisia kokemuksia asentoanturin hajoamisesta ja sen epämääräisistä oireista.MikaI kirjoitti: Asentoanturin toimivuus selviää vasta sitten kun suobbi ei skulaa yhtään enää?
Mistä Länkkäristä kysyit ? Ämpärin vaihtoon menee kuulemma tasan 8 minuuttia kesämökkioloissa ja työkalut esiin kaivettuna. Osa maksanee alle 500.MikaI kirjoitti: MetroAuto kertoi myös että pitää ajaa niin kauan kuin toimii...heh, koska eivät voi tehdä mitään nyt kun toimii. Vikakoodia ei tule ilman Check valoa. Specialisti veikkasi bensapumppua ja hintaan n. 1000 erskaa asennettuna....sh*t.![]()
Länkkäri sanoi että ämpärin vaihtoon menee tunteja tunteja ja jos jostain löydän tarvike pumpun niin aikaa menee vieläkin enemmän kun on semmoista näpertämistä kuulemma.
Minulla sama homma. Tankki täynnä lähtee aivan saman tien kun näyttää avainta. Sitten kun tankki lähellä punaisen rajaa, kestää käynnistyminen hieman kauemmin. Olen pitänyt tätä ominaisuutena ja tankin mahdollisuuksien mukaan täynnä.Eski kirjoitti:Sellainen piirre tuossa Aerossa on, että jos tankki on täynnä, niin starttaa noin sekunnissa, mutta kun bensaa on 1/4 tai sen alle, vaatii pidemmän starttauksen. En tiedä pitäisikö varmuuden vuoksi vaihtaa bensapumppu, kun on jo 150K mittarissa...