Ostaisitko sinä tällä hinnalla???
Kiitoksia runsaasta palautteesta. Aero pysyy kyllä edelleen tallissa ja odottelen parhaillaan kuivia kelejä, että pääsis kiusaamaan kaiken maailman "saksantuonti" bemareita, joita lapset ostaa isin rahoilla. Alkaa jo nyt olla hakkapeliitta Q aika löysää tavaraa alla, kun lyö lapikkaan kuivalla asvaltilla lattiaan...ehkä se Hirch-virisarja vielä löytää tiensä pellin alle kesän mittaa
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
9-5 Aero -02
Re: Ostaisitko sinä tällä hinnalla???
Tarttee autokauppojenkin jollain elää. Tuskin ne tohon hintaan sitä ulos myisi jos antaisit vaihdossa. Toisaalta, tuotat esim. Saksasta vastaava pirssin tänne, niin ei siitä kauhean paljon enempää tarttee maksaa loppujen lopuksikaan.skae kirjoitti:Kysäisin aikani kuluksi vaihtotarjousta toiseen autoon ja hyvitys mun -02 Aerosta oli 27750€. Auto on ajettu 39tkm ja täysin priima-kunnossa. Mielestäni hyvitys oli melko lailla alakanttiin, enkä lämmennyt pätkääkään ajatukselle vaihdosta. Kertokaahan nyt luulenko autoni arvoa liian korkeaksi, vai oliko kyseessä vain härski tarjous?
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Joo näinhän se on Suomessa, myydessä ei aeroa niin arvosteta mutta kun ostaa niin kellossa on aivan eri ääni. Saksassa mistä omani hain aeroja on hiukan enemmän myynnissä kuin Suomessa, siellä voi valita, ei tarvi ottaa ensimmäistä, siellä arvostetaan huomattavasti enemmän aeroja käytettynäkin, tavallinen on huomattavasti halvempi. Itse ainakin sain paljon halvemmalla Saksasta vähän ajetun, varmistetuilla kilometreillä, ja autoon olen ollut erittäin tyytyväinen.Sattui olemaan vielä hirschin virityssarja, mukava odotella kevättä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Re: Ostaisitko sinä tällä hinnalla???
Metro-Auto pyysi eilen 76tkm ajetusta sikasiististä -02 Aerosta 29t€, tarjosin 28t€ ja läpi meni. Eli tuo sinun saamasi hyvitystarjous on markkinahintoihin verrattuna ihan hyvä, ehkä jopa erinomainen.skae kirjoitti:Kysäisin aikani kuluksi vaihtotarjousta toiseen autoon ja hyvitys mun -02 Aerosta oli 27750€. Auto on ajettu 39tkm ja täysin priima-kunnossa. Mielestäni hyvitys oli melko lailla alakanttiin, enkä lämmennyt pätkääkään ajatukselle vaihdosta. Kertokaahan nyt luulenko autoni arvoa liian korkeaksi, vai oliko kyseessä vain härski tarjous?
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Meikäläisen 237tkm ajetusta M00 AeroWagonista tarjottu ostohinta on 16900. En vielä ole myynyt, koska tarvitsen sitä vielä pari kuukautta.
Usein autokauppiailla näkyy olevan lievä lukihäiriö, Aero on sama kuin Arc Tosin tonnin ero hinnassa ostohinnan vähän suurempaan hinnan eroon.
Elämä on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa kertoii Karvinen.
Usein autokauppiailla näkyy olevan lievä lukihäiriö, Aero on sama kuin Arc Tosin tonnin ero hinnassa ostohinnan vähän suurempaan hinnan eroon.
Elämä on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa kertoii Karvinen.
Aika juovuksissa sinun Ansis pitäisi olla jos tuolla hinnalla myisitAnsis kirjoitti:Meikäläisen 237tkm ajetusta M00 AeroWagonista tarjottu ostohinta on 16900. En vielä ole myynyt, koska tarvitsen sitä vielä pari kuukautta.
Usein autokauppiailla näkyy olevan lievä lukihäiriö, Aero on sama kuin Arc Tosin tonnin ero hinnassa ostohinnan vähän suurempaan hinnan eroon.
Elämä on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa kertoii Karvinen.
Ansiksen Aeron nähneenä toteaisin sen olevan erittäin siistikuntoinen yksilö, takuulla vastinetta rahoille
Huoh, vihdoin on kitketty kaikki isot ja pienet murheet 9-5:stä pois ja auto pelaa kuin unelma, ja nyt harmikseni olen sitä sitten myymässä pois
Jos joku haluaa ostaa yksilön johon on tehty lähes kaikki tällä palstalla luetellut korjaukset niin äkkiä yhteydenottoja ettei mene nettiauton kautta asiaa ymmärtämättömälle
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=36489
Ei pitäisi olla enää hinnasta kiinni, kuluneen vuoden aikana autoa on korjattu yli 4 kiloeurolla joten tuolla myyntihinnalla pitäisi olla vastinetta rahoille
Jos joku haluaa ostaa yksilön johon on tehty lähes kaikki tällä palstalla luetellut korjaukset niin äkkiä yhteydenottoja ettei mene nettiauton kautta asiaa ymmärtämättömälle
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=36489
Ei pitäisi olla enää hinnasta kiinni, kuluneen vuoden aikana autoa on korjattu yli 4 kiloeurolla joten tuolla myyntihinnalla pitäisi olla vastinetta rahoille
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Noo.. V70 volvoja on 735kpl tyrkyllä että kyllä sielläkin saa "erottua joukosta" niin sanoakseni jos meinaa autonsa myydäng900aero kirjoitti:Nettiautossa tällä hetkellä myynnissä 166kpl 9-5:sia, eikö ysifemman pitänyt olla ei-suosittu auto, vai ovatko kaikki sellaisen omistavat päättäneet laittaa omansa myyntiin samanaikaisesti?
Semmosia huhuja olen kuullunna että markkinat on täynnä käytettyjä autoja kun niitä on tuotu niin paljon ulkomailtakin. Moni sanoo ettei meinaa saada omaansa myytyä eikä kelpaa liikkeille tai sitten hyvitykset on mitä sattuu.
9000CS 2,3
Mitäs mieltä tämän hinnoittelusta ollaan: http://www.autobest.fi/vinfo.asp?vid=OJI366
Auto on siis M2005 AeroWagon, väri punainen ja manuaalivaihteet. Kilsoja on mittarissa melkein 15K, mutta onhan tuossa tehtaan takuuta vielä noin vuosi... Väri on kyllä väärä ja tuosta manuaalista en oikein perusta, joten ei tuolla oikein taida autokuumetta saada nousemaan
Kyseinen auto on nyt kuitenkin minulla koeajettavana
Eski
Auto on siis M2005 AeroWagon, väri punainen ja manuaalivaihteet. Kilsoja on mittarissa melkein 15K, mutta onhan tuossa tehtaan takuuta vielä noin vuosi... Väri on kyllä väärä ja tuosta manuaalista en oikein perusta, joten ei tuolla oikein taida autokuumetta saada nousemaan
Kyseinen auto on nyt kuitenkin minulla koeajettavana
Eski
Jaahans...taitaa olla Nykäsellä tarkistettu palkkaa näin keväsellä...Eski kirjoitti:Mitäs mieltä tämän hinnoittelusta ollaan: http://www.autobest.fi/vinfo.asp?vid=OJI366
Auto on siis M2005 AeroWagon, väri punainen ja manuaalivaihteet. Kilsoja on mittarissa melkein 15K, mutta onhan tuossa tehtaan takuuta vielä noin vuosi... Väri on kyllä väärä ja tuosta manuaalista en oikein perusta, joten ei tuolla oikein taida autokuumetta saada nousemaan
Kyseinen auto on nyt kuitenkin minulla koeajettavana
Eski
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Auto on rekisteröity tammikuussa 2005 ja silloin AeroWagonin listahinta oli 53.000 euroa. Autossa on lisävarusteita: AS2-audio, lohkolämmitin ja 16" Saabin aluvanteet Nokian RSI-kitkoilla sekä Xenon-valot. Noin vähillä lisävarusteilla hinta on jäänyt reilusti alle 60K. Autolla on kuitenkin ajettu tosi vähän, vain vajaa 15K reilussa vuodessa.
Uuden AeroWagonin listahinta on nyt 55Keur, joten siihen verrattuna tuon saisi noin 10Keur halvemmalla ja eipä tuo nyt uutta kunnoltaan häpeä ja melkein itseäni tuon vanhemman mallin ulkonäkö miellyttää enemmän ja varsinkin kojelauta on paljon parempi vanhassa...
50Keurolla saa tietysti aika hyvin varustellun uudenkin, jos ei ihan pakko ole Aeroa saada... Ja siihen automaattiin kun on tottunut, niin tuo Saabin manuaali on kyllä aika järkyttävä suoraan sanottuna. Jotenkin perstuntumalla sanoisin, että yllättävänkin pieni ero loppujen lopuksi kiihtyvyydessä on vanhempaankin 4-pykäläiseen automaattiin, kun sen kepin vatkaamisessa menee kuitenkin aikaa ja varsinkin ykköseltä kakkoselle vaihto ei tahdo onnistua ihan nappiin mitenkään... Kyllähän sieltä hönkää löytyy, kun liikkeelle on päästy, mutta jostain 80 vauhdista pitää hakea kolmonen pesään, varsinkin vitosella ja myös nelosella kone vain jyristää, eikä auto kiihdy mihinkään. Toisaalta kun SIDistä seuraa kulutuslukemia alkaa manuaalikin vaikuttamaan järkevältä, kun tuo bensakin on taas aika kallista...
Onneksi omasta AeroWagonista löytyy siis automaattivaiheteisto, peruutustutka, AS3, bridge-spoileri, hienommat Aero-vanteet, himmentyvä taustapeili, irroitettava vetokoukku mitä tuosta uudemmasta ei löydy. Niin ja musta on sentään tyylikäs räikeän punaiseen verrattuna
Eski
Uuden AeroWagonin listahinta on nyt 55Keur, joten siihen verrattuna tuon saisi noin 10Keur halvemmalla ja eipä tuo nyt uutta kunnoltaan häpeä ja melkein itseäni tuon vanhemman mallin ulkonäkö miellyttää enemmän ja varsinkin kojelauta on paljon parempi vanhassa...
50Keurolla saa tietysti aika hyvin varustellun uudenkin, jos ei ihan pakko ole Aeroa saada... Ja siihen automaattiin kun on tottunut, niin tuo Saabin manuaali on kyllä aika järkyttävä suoraan sanottuna. Jotenkin perstuntumalla sanoisin, että yllättävänkin pieni ero loppujen lopuksi kiihtyvyydessä on vanhempaankin 4-pykäläiseen automaattiin, kun sen kepin vatkaamisessa menee kuitenkin aikaa ja varsinkin ykköseltä kakkoselle vaihto ei tahdo onnistua ihan nappiin mitenkään... Kyllähän sieltä hönkää löytyy, kun liikkeelle on päästy, mutta jostain 80 vauhdista pitää hakea kolmonen pesään, varsinkin vitosella ja myös nelosella kone vain jyristää, eikä auto kiihdy mihinkään. Toisaalta kun SIDistä seuraa kulutuslukemia alkaa manuaalikin vaikuttamaan järkevältä, kun tuo bensakin on taas aika kallista...
Onneksi omasta AeroWagonista löytyy siis automaattivaiheteisto, peruutustutka, AS3, bridge-spoileri, hienommat Aero-vanteet, himmentyvä taustapeili, irroitettava vetokoukku mitä tuosta uudemmasta ei löydy. Niin ja musta on sentään tyylikäs räikeän punaiseen verrattuna
Eski
Halusitko Eski vain kiusata itseäsi kokeilemalla altistutko autokuumeelle?
Voisin kanssa kuvitella että automaatti sopisi aeroon parhaiten (etenkin 5-pykäläinen).
Eli sellaisen kympin tuon arvo olisi saattanut tippua vuodessa, eli melkein saman verran kuin mitä ensimmäisen vuosikerran 9-5:set maksavat
Kalliita nuo ensimmäiset kilometrit, tuosta joku saa uudenveroisen auton listahintaa edullisemmin.
Voisin kanssa kuvitella että automaatti sopisi aeroon parhaiten (etenkin 5-pykäläinen).
Eli sellaisen kympin tuon arvo olisi saattanut tippua vuodessa, eli melkein saman verran kuin mitä ensimmäisen vuosikerran 9-5:set maksavat
Kalliita nuo ensimmäiset kilometrit, tuosta joku saa uudenveroisen auton listahintaa edullisemmin.