Teiden hiekoitus näkyy konepellissä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Tilasin jo vapun jälkeiselle viikolle konepellin uudelleenmaalauksen, jotta pääsee noista täpläpaikkauksista eroon. Toivottavasti uusi maali olis vähän kestävämpää kun originaali.
miklaa
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: To Elo 26, 2004 12:12
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja miklaa »

Minusta Saabin tuulilasi kuuluu samaan sarjaan konepellin kanssa. Vanhassa autossa (BMW 500 sarja vm. -92) ei 8 vuoteen ollut yhtä paljon kiveniskeymiä kuin Saabin lasissa 1 1/2 jälkeen (nyt lasi on halki). Aerodynamiikka vissiin vaikuttaa noihin. Voi olla harhakuvitelma, kun tietää noiden iskeymien määrän, mutta lumisateella kerran pimeässä ajaessani olin panevinani merkille, että lumihiutaleet kaartuivat nokalta tuulilasia kohti aika jyrkästi ja varmaan raskaammat kappaleet herkemmin päätyvät tuulilasiiin. Lasi tuskin on heikompi, kun valmistajat on samoja.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
Vastaa Viestiin