Jack Duck kirjoitti: Mikä on hyvä konsti varmistua kun ostaa "myyjän mukaan vuosimallia 2002" että on todellakin tuo 250hv versio ? Ainakin hinnassa tulee 2001 -> 2002 aika mukava nousu
jehhe kirjoitti:Täsmälleen samassa tilanteessa T-urpon kanssa viime viikkoon asti. Viime maanantaina vaihtui auto 9-5 2.3t SE :hen. Autolla oli ehditty kiertää maailmaa 79tkm. Todella tyytyväinen ostokseen.
No niin täällähän on havaittu muitakin hurahtaneita mihinkäs vuosimallin päädyit ja minkälainen hintahaitari oli vaihtoehtoja läpikäydessäsi jos saapi kysyä ja löytykö liikkeestä vai yksityiseltä?
Senverran kysyisin, jotta kun 9-5 huoltoväli on n.20tkm ? tai kyseinen koeajamani yksilö oli ainakin näillä huoltoväleillä huollettu aiemmin eli edellinen huolto suoritettu 93tkm kohdalla niin onko tässä seuraavassa 110-120tkm huollossa tiedossa jotain merkittävää ja ilmoittaako mahd. ajotieturi miten ja milloin huollosta ?
Mahtoiko hihnan ja kiristysrullien vaihto olla 110tkm huollossa, en muista varmasti. Sid muistuttaa huollosta tossa 110tkm:n kohalla(saa kyllä itse kuitattua)
jehhe kirjoitti:Täsmälleen samassa tilanteessa T-urpon kanssa viime viikkoon asti. Viime maanantaina vaihtui auto 9-5 2.3t SE :hen. Autolla oli ehditty kiertää maailmaa 79tkm. Todella tyytyväinen ostokseen.
No niin täällähän on havaittu muitakin hurahtaneita mihinkäs vuosimallin päädyit ja minkälainen hintahaitari oli vaihtoehtoja läpikäydessäsi jos saapi kysyä ja löytykö liikkeestä vai yksityiseltä?
Tämä on vm -98. Vaihtoehdot olivat jotakuinkin 20-27t€. Kaksilitraisia saa huomattavasti halvemmalla kuin 2.3:sia. Lisäksi ilmastoimattomia saa edullisemmin. Suurin huolenaihe oli kuitenkin ehkä kilometrit. Etsin -98-00 mallista ja alle 100tkm ajettua. Hintaero yksityisten ja liikkeiden välillä on ehkä pienempi kuin koskaan aikaisemmin. Tämä löytyi liikkeestä.
T-urpo kirjoitti:Senverran kysyisin, jotta kun 9-5 huoltoväli on n.20tkm ? tai kyseinen koeajamani yksilö oli ainakin näillä huoltoväleillä huollettu aiemmin eli edellinen huolto suoritettu 93tkm kohdalla niin onko tässä seuraavassa 110-120tkm huollossa tiedossa jotain merkittävää ja ilmoittaako mahd. ajotieturi miten ja milloin huollosta ?
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Jees..etsintä tuotti tuloksen ja löytyi 1-omistajan 2,3t alle100tkm ajettuna ja juuri niillä hiluilla kun halusinkin Huomenna on auton haku/luovutus esissä, joten lisää myöhemmin !
jehhe kirjoitti:
Tämä on vm -98. Vaihtoehdot olivat jotakuinkin 20-27t€. Kaksilitraisia saa huomattavasti halvemmalla kuin 2.3:sia. Lisäksi ilmastoimattomia saa edullisemmin. Suurin huolenaihe oli kuitenkin ehkä kilometrit. Etsin -98-00 mallista ja alle 100tkm ajettua. Hintaero yksityisten ja liikkeiden välillä on ehkä pienempi kuin koskaan aikaisemmin. Tämä löytyi liikkeestä.
Hei,
Kun olet Oulun suunnalta, löytyikö auto joistakin paikallisista liikkeistä. Jos löytyi, niin mistä ja laskiko pyyntihinta kuinka paljon?
Tämä ei löytynyt Oulun seudulta vaan etelä-suomesta. Oulun seudelta ei löytynyt kovin hyvää vaihtoehtoa. Kaikilla oli ajettu liikaa ja 2.3 koneella ei juuri tarjontaa ollut.