Sairas95 kirjoitti:Jos sen kuumemman tulpan kanssa ei ole ongelmia, niin onko niitä pakko hankkia kylmemmällä tulpalla? Saksan motareilla on ihan eri asia kun Suomessa. Jos ei käy radalla, niin laita kutonen ja jos käyt laita seiska. Jos ajat kylmemmällä tulpalla pääsääntöisesti "normiajaoa", niin älä kysele täällä, että mikä on kun herää vasta parin vedon jälkeen. Ja tämä ei kellekään erityisesti. Itse käyttänyt aina, niin kuumaa tulppaa kuin mahdollista ja Aeron platinakin (PFR6H-10) on kutonen. Pysyy puhtaana ja aina lähtee, kun on tarvis.
Nimenomaan...

Kyllä se vanha totuus pitää yhä paikkansa, ettei kannata korjata mitään, jos mitään ei ole rikki...

Pikkuisen on tuo moottoriteknologia ja termodynamiikka jutut kantta ajatellen kehittyneet sitten 8v turbosatkujen. Hallittu palaminen harvoin syö normi tulppaa milloinkaan missään tilanteessa. Kovasti viritetyt kovalla käytöllä on sitten erikseen. Toki hifistely aina sallitaan ja mikäs siinä jos mieli kerran tekee niin eikai sitä kukaan aikuista ihmistä kiellä....