Check Engine

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja Eski »

Resetointiin ei tarvitse työkaluja. Läppäkoteloa ei tarvitse irroittaa.

Eski
Jankkeri
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 15:56

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja Jankkeri »

kiitti,

pitää käydä kokeilemassa.
Jankkeri
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 15:56

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja Jankkeri »

Muuten noin vaan tulevaisuuden varalle.

mistä moinen johtuu ja kannaattaako auto käydä huollattamassa joka tapauksessa.

jani
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kannattaa käydä lukemassa vikakoodit. Yleensä ehdottavat huollossa läppäkotelon uusimista. Syy värkin vikaantumiseen ei ole tiedossa, mutta sen korjaaminen ei ole mahdollista. Toleranssin laajennus saattaa auttaa. Merkkihuollon hinta osalle on noin 1000 euroa, mutta PCS:ltä Jyväskylästä saman kapineen saa alle 500e.

Eski
Jankkeri
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 15:56

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja Jankkeri »

uups, onkin aika kallis juttu,

mut kiitti kuiteskin tiedosta
nef
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 13:39
Paikkakunta: Porvoo, hamari

Re: Check Engine

Viesti Kirjoittaja nef »

terve!
läppäkoteloita saa myöskin käyettynä pcs:ltä kannattaa kysyä, itse vaihdoin sellaiseen. pitäisi olla vuoden takuu osalle.
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Re:

Viesti Kirjoittaja tami »

9-5T kirjoitti:16vrk akutta ja kanavat säilyi muistissa.
Täysin turhaa tietoa, mutta kaksi ja puoli kuukautta akku irti ja kaikki kanavat säilyi muistissa. Yllättävää... :D 8O
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Vastaa Viestiin