No eipä tuosta safe modesta & vikavalosta ole päässyt eroon nykyisenkään kulkineen kanssa

Tätä uskallan epäillä! Faktaa kehiin...Mimmi kirjoitti: Paha sanoa tuohon kulutukseen, kun en omista 2,2:sta, mutta verrattuna 9-3 2,2TiDillä, on eroa tosiaan tuo noin litra, valitettavasti vain 3,0 on pihimpi.
Olipa siinä kunnon faktapläjäys kerrassaan. Mihin perustuvat nämä kulutuslukemat ja millaisessa ajossa ne on saavutettu?Mimmi kirjoitti:Verrattuna -01 kolkkiin (jossa keskikulutus 8,2), niin -04 femma kuluttaa noin litran vähemmän (keskikulutus 6,8).hz81 kirjoitti:Tätä uskallan epäillä! Faktaa kehiin...Mimmi kirjoitti: Paha sanoa tuohon kulutukseen, kun en omista 2,2:sta, mutta verrattuna 9-3 2,2TiDillä, on eroa tosiaan tuo noin litra, valitettavasti vain 3,0 on pihimpi.
Oli todella...rälläkkä kirjoitti:Olipa siinä kunnon faktapläjäys kerrassaan. Mihin perustuvat nämä kulutuslukemat ja millaisessa ajossa ne on saavutettu?Mimmi kirjoitti:Verrattuna -01 kolkkiin (jossa keskikulutus 8,2), niin -04 femma kuluttaa noin litran vähemmän (keskikulutus 6,8).hz81 kirjoitti: Tätä uskallan epäillä! Faktaa kehiin...
Iso lohko lappeen Rannasta, sori, ei täälläkään onnistunut kiusauksen välttäminentevisu kirjoitti:- Mun äitin diesel vie vähemmän kuin teidän äitin.
- Eipäs kun mun
- Munpas
- Ei kun mun
....
- Mun äiti juo teidän äitien dieselit!
...sorry, oli pakko...
tevisu kirjoitti:- Mun äitin diesel vie vähemmän kuin teidän äitin.
- Eipäs kun mun
- Munpas
- Ei kun mun
....
- Mun äiti juo teidän äitien dieselit!
...sorry, oli pakko...
OT:ksi menee mutta menköön... lähinnä oli tarkoitus vastata tyyliin Mimmi ja 9-5T! Tuolta muualta olen lukenut riittävän paljon mietteitä joissa muutkin ovat huomanneet tämän herrojen jatkuvan räksytyksen ja puuttumisen joka asiaan, oli tietoa tai ei. En vähättele herrojen tietotasoa, ulosannissa vain olisi pieni parantamisen paikka.Termos kirjoitti: Iso lohko lappeen Rannasta, sori, ei täälläkään onnistunut kiusauksen välttäminen![]()
Modet poistaa joutavat...