p
Re: 3.0 tid VS. 2.2 tid as.vaunun vetoon
Oman kokemuksen perusteella vetotavalla, tai käyttövoimalla ei kesäkelillä ole suurtakaan merkitystä, jos tehoa ja vääntöä on runsaasti ja painoa tarpeeksi paljon enemmän kuin hinattavassa vaunussa. Automaattihan on aivan loistava vetohommissa, jos ei pelkää sen hajoamista.
voima on turvallisuutta
9-5 Aero autom. -2000 nykyään ex
VW Golf GTI DSG -05
Suzuki GSX-R 1000 -08
9-5 Aero autom. -2000 nykyään ex
VW Golf GTI DSG -05
Suzuki GSX-R 1000 -08
Re: 3.0 tid VS. 2.2 tid as.vaunun vetoon
Ex turbo 99:ni ja 900 t8 -86 ainakin pyöritti tyhjää turhankin helposti kärriä vedettäessä, kolmella ensimmäisellä vaihteella. Vaparibensa taas nöyrtyy turhankin paljon vetohommissa. Automaatissa nyt lähinnä ehkä lämpenee laatikkoöljyt.
Nyt kun on kaksi dieseliä käytössä, takaveto on mielekkäämpi valinta veturiksi. Siinä ei ajo-ominaisuudet muutu niin paljon huonompaan suuntaan, kuin etuvedossa.
Paras millä olen asuntovaunua vetänyt, oli MB 312 Sprinter. Ei tasan tiennyt vaunusta, ellei peilistä katsonut
Nyt kun on kaksi dieseliä käytössä, takaveto on mielekkäämpi valinta veturiksi. Siinä ei ajo-ominaisuudet muutu niin paljon huonompaan suuntaan, kuin etuvedossa.
Paras millä olen asuntovaunua vetänyt, oli MB 312 Sprinter. Ei tasan tiennyt vaunusta, ellei peilistä katsonut

900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD