aero vs. 2,3t viri wagon

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
ali-baba
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 23:39

Re: aero vs. 2,3t viri wagon

Viesti Kirjoittaja ali-baba »

Kävin sitten eilen koeajamassa Saabin, joka ei ollutkaan alunpitäen se mistä olin puhunut myyjän kanssa. Puhuin siis -05, 2,3T, 110tkm ja 26800€!

Ajettavaksi sain siis -02, 2,3t, 128tkm ja 23800€.
http://www.vaihtonet.fi/vinfo.asp?osio= ... O690&osio=
Auto kyllä oli pirun kiva. Tehoa löytyi juuri sopivasti mutta valitettavasti ei oikein vastannut sitä mitä haen :cry:

Alunperin olin siis menossa koeajamaan 2,3T -05:sta. Mutta sitä ei edes ollut siellä, tai ainakaan myyjä eikä hänen "povari"käytettyjenautojenlista sitä tunnistanut. Netissä se kyllä on, ei tosin ole tämän päivä HS:ien Länsiauton myytävien autojen ilmoituksessakaan?!

Maailmalla siis sattuu ja tapahtuu, no onneksi on vielä tänään toi toinen koeajo 8)

ps. Vaimo (jolla suuri ja pelottava valta tässä auton ostossa) on ruvennut ehdoittelemaan 2,0T, -05, n.100tkm linear sentronic business wagonia. Mikä tosin ei olisi välttämättä huono ajatus.

Mutta löytyisikö teiltä hyviä arkumentteja jotka ko. asiassa vaimoon tehoaisi?
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Re: aero vs. 2,3t viri wagon

Viesti Kirjoittaja renner »

Linear = karvalakki = harmittaa jälkeenpäin että tuli tyydyttyä "tavalliseen".
Aero on aero, käyppä kyydittämässä eukkoas oikeella aerolla niin eiköhän ne perustelut ole siinä :D
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1715
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: aero vs. 2,3t viri wagon

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Ja jos olet entuudestaan manuaaliin tottunut, niin automaatti kannattaa testailla sitten todella hyvin, ettei tule rajua pettymystä.
Vastaa Viestiin