Mä en halua jatkaa kinastelua noinkin olemattomasta ajasta kuin vetokoukun asennusaika 9-5:een, mutta totean omalta osaltani
viimeisen kerran, että jos otetaan esimerkiksi vm. -04 wagoni ja ruvetaan siihen koukun asennukseen: Raavitaan puskuri irti, laitetaan lisäkiinnikkeet pultteihin, kairataan reiät kiinnikettä varten, jengataan ip-pultit reikiin, nostetaan puskuri takaisin paikoilleen, kairataan sisältä takapellin holkkien läpi ja lisäkiinnikkeen läpi 10mm reikä, raavitaan puskuri taas irti, isonnetaan lisäkiinnikkeiden reiät 12,5mm:iin, jengataan rihlamutterit pulteillä reikiin, leikataan puskurin alareunaan kolo koukkua varten,pultataan koukku puskuriin, vedetään johtosarja autoon, liimataan tiivisteet lisäkiinnikkeeseen, taas puskuri takaisin autoon, mutut kiinni, lisäkiinnikeen lisäpultit kiinni, puskurin musta muovipäällinen takaisin paikoilleen, sisältä verhoilut sun muut paikoilleen, (eikä tarvitse korjata jos jotain jäi pois) Jos tämän tekee tuntiin tai jopa puoleen, on TÄYSIN väärässä duunissa tällä hetkellä, jos ei ole asentelmassa em. koukkuja.
Tai sitten minä olen yksinkertaisesti hidas

Ei minulla tähän muuta.