Maptunin softa on tuossa ylläolevassa linkissä kruunuina, eli n. 7000 kruunua!Jonttu-v kirjoitti:No olis halpa mutta tehokas softa tähtäimessä eli kun maptun maksaa 7000 € ja BSR docpowerilta ja lisää tehoa on 730€. Mutta onko halvempaa mutta silti tehokasta olemassa?
Saab 9-5 2.3t viritys softa
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Puhutaan siis noin 800 eurosta.Petter kirjoitti:Maptunin softa on tuossa ylläolevassa linkissä kruunuina, eli n. 7000 kruunua!Jonttu-v kirjoitti:No olis halpa mutta tehokas softa tähtäimessä eli kun maptun maksaa 7000 € ja BSR docpowerilta ja lisää tehoa on 730€. Mutta onko halvempaa mutta silti tehokasta olemassa?
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Nordic steg 1 (220hp/330Nm) maksaa noin 8000 kuruunua, eli likimain sama hinta. http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... sub_page=3
Mutta itse en ainakaan osaa sanoa mikä sitten kannattaisi laadun puolesta, eli rasittaako joku softa enemmän konetta kuin toinen ja onko polttoaineenkulutuksessa eroja softien välillä.
Mutta itse en ainakaan osaa sanoa mikä sitten kannattaisi laadun puolesta, eli rasittaako joku softa enemmän konetta kuin toinen ja onko polttoaineenkulutuksessa eroja softien välillä.
Saab 9-3 Aero Cabriolet '01 kesäpäivien fiilistelyyn ja BMW F31 320d päivittäiseen käyttöön
ex Saab 9-5 2.3t Wagon '99
ex Saab 9-5 2.3t Wagon '99
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
O.K. kirjoitti:Nordic steg 1 (220hp/330Nm) maksaa noin 8000 kuruunua, eli likimain sama hinta. http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... sub_page=3
Mutta itse en ainakaan osaa sanoa mikä sitten kannattaisi laadun puolesta, eli rasittaako joku softa enemmän konetta kuin toinen ja onko polttoaineenkulutuksessa eroja softien välillä.
Lähinnä pitäisin etuna maptunin alennusta seuraavista softista ja BSR:n helppoa poistettavuutts mikäli sitä arvostaa. Nordic nyt entisenä "hovivirittäjänä" on siinä mielessä hyvässä asemassa. Mielipidekysymyksiä.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
ei tarkoitan sitä että olis halvempaa ja silti tehokasta virisoftaa.
Saab 9000 2.3i CD v.1990
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2042onko kaikkein halvin?[/url]
Saab 9000 2.3i CD v.1990
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Saab 9000 2.3i CD v.1990
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
No sitten 370NM
Saab 9000 2.3i CD v.1990
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
En oo klubin jäsen
Saab 9000 2.3i CD v.1990
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
Saab 9-5 2.0t automaatti -99 Wagon
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
On kuulemma......O.K. kirjoitti: onko polttoaineenkulutuksessa eroja softien välillä.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
PPC on se laite, jolla BSR:n softa ajetaan sisään autoon. Samalla laitteella saa virityksen pois esim. katsastukseen mennessä.Jonttu-v kirjoitti:Entä näkyykö PPC?
BSR:ää on varmaan eniten vireistä, enkä ole kuullut ongelmista.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
SP käytti ainakin jossakin kohtaa samaa softaa ja sen kanssa kannattaa pitää ilmamassamittari kunnossaHMK kirjoitti:Jonttu-v kirjoitti:Entä näkyykö PPC?
BSR:ää on varmaan eniten vireistä, enkä ole kuullut ongelmista.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Mulla hirsch (155kw)ja muutoskatsastettu suomeen. jarrut on alkuperäiset 288mm ja hyvin on pysyny leimassa. eipä siinä, kohta pitää kiekot ja palat vaihtaa. jospa päivittäisi sitten 308mm. eipä siitä haittaa ole.9-5T kirjoitti:Hirsch ei ole laillinen suomessa ilman jarru muutoksia. Miksi viritys täytyy piillottaa katsastussedältä?
edit
vai onko asia eri 2.3t ssä?
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Itselläni on BSR:n PPC steg 1 2.3tA:ssa. Ei mitään ongelmia, ja voin kyllä suositella. Eihän auton softa näy katsastuksessa, joten ei ole mitään syytä vaihtaa vakioksi ennen katsastusta.
PPC:n avulla virisoftan asennus on tosi vaivatonta, vaikka ei boksin vaihto sekään ole hankalaa.
Tulpat on vaihdettava useammin kuin vakiossa. Samoin automaattivaihteiston öljyt on vaihdettava riittävän usein jotta laatikko pelaa nätisti.
PPC:n avulla virisoftan asennus on tosi vaivatonta, vaikka ei boksin vaihto sekään ole hankalaa.
Tulpat on vaihdettava useammin kuin vakiossa. Samoin automaattivaihteiston öljyt on vaihdettava riittävän usein jotta laatikko pelaa nätisti.
Re: Saab 9-5 2.3t viritys softa
Renkaiden laillisuus sentään vaikuttaa oikeasti turvallisuuteen toisin kuin virityssofta.9-5T kirjoitti: Pidätkö laillisia renkaita vain katsastuksessa?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com