Tuon perusteella sanoisin että selvä tapaus. Loikkiminen johtuu siitä, että auto toimii enää pelkkien jousien varassa kun iskunvaimentimet ovat "kuolleet". Äkkinäisissä tilanteissa auto saattaa muuttua vaaralliseksi. Joten ehkä kannattaa niiden nopeuksien ja muuttuneiden sääolosuhteiden kanssa olla varovainen ennen kuin alusta on asianmukaisessa kunnossa.-velmu- kirjoitti:Saballa on jo taitettu matkaa 206000km et aikas pehmeeltä vallankin etupää tuntuu. Niin onkos normaalia kun ajat hidastetöyssystä yli niin ekaksi keula käy alhaalla kuten kuuluukin, mutten sitten tulee semmoinen ylöspäin loikkaus ennen kuin asettuu "paikalleen"? Itse olen kyllä siinä luulossa et koko setin kyl varmaankin saa laittaa uusiksi, vallankin kun tässä kokeilin menohaluja niin keula tuntuu lähtevän suorastaan "loikkimaan" jos vähänkään heittoa on. Toki puhutaan selkeästi laittomista nopeuksista...Van arvon raadille tähän astisista vastauksista kiitos!
9-5:ssä tavallisesti menee ensin takapään iskarit, että jos etupää alkaa olemaan vaihtokunnossa, ei takana tod. näk. ole jäljellä muuta kuin tyhjät putket.