Kalliskin remonti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
JJ-77
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 07:18

Re: Kalliskin remonti

Viesti Kirjoittaja JJ-77 »

tattis

Eipä taida urahta rahojaan tohon vaan tyytyä hiukan vanhempaan vuosi kertaan!
Onko kellään kokemuksia V70, E mese, A6 vastaan 9-5
Zomm
"Aero"
Viestit: 384
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 17:33
Paikkakunta: Helsingfors-Tarto

Re: Kalliskin remonti

Viesti Kirjoittaja Zomm »

JJ-77 kirjoitti:tattis
Onko kellään kokemuksia V70, E mese, A6 vastaan 9-5
Eemeli mese on kuin bussilla ajais. A6 on sisältä kiva, mutta ulkonäkö ei oikein innosta. Tiptronic loota ei kestä, V6 diesel ei kestä. Käsin hämmennettävä neloskoneella yllättävän pitkäikäinen, mutta kuka sellaisella jaksaa ajaa. Audin ajettavuutta en kyllä haukkuisi, mutta niitäkin on niiin monella alustalla, rengasvarustusta jne.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1247
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Re: Kalliskin remonti

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Noo, offtopiciksi menee mutta menköön.

Uusimman korinen A6 on kyllä hieno peli ajaa, ja tämä uusin 3.0 V6 TDI kestää jopa kilometrejä. On muuten ketju jakopäässä kaiken hyvän lisäksi.

Taitavat nuokin olla vanhimmillaan vielä melko kalliita verrattuna femmoihin, -04 syksyllä tulleet ensimmäiset suomen kamaralle.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Vastaa Viestiin