BSR stage 1

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vehe
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: La Touko 17, 2008 21:21
Paikkakunta: Oulu

Re: BSR stage 1

Viesti Kirjoittaja Vehe »

Maikki kirjoitti:2-litrasissa matalapaine ja täyspainemoottoreissa rauta on samaa, softa eri.

ng 9-3:ssa on sama juttu 1.8t vs 2.0t eli aika kallis ahtopainemittari :lol:
Mitenkä mahtaa olla 2,3 tapaus? Pitikö siihen vaihtaa rautaakin, jos haluaa "korkeapaineturpoksi"?

Nyt matalapaineisena sen mukavimpia piirteitä on hyvä vaste kaasuun matalilta kierroksilta asti. Toisaalta isommilla kiekoilla ei mitään suurempaa tehonykäisyä tunnu tulevan. Mitenköhän tuo muuttuisi Stage 1:llä..

Miten tuo nyt niinku menee. Onko matalapaine kevyellä virisoftalla sama kuin täyspaine vakiona, vai onko aivan eri asia? :roll:
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: BSR stage 1

Viesti Kirjoittaja Pola »

Vehe kirjoitti:
Maikki kirjoitti:2-litrasissa matalapaine ja täyspainemoottoreissa rauta on samaa, softa eri.

ng 9-3:ssa on sama juttu 1.8t vs 2.0t eli aika kallis ahtopainemittari :lol:
Mitenkä mahtaa olla 2,3 tapaus? Pitikö siihen vaihtaa rautaakin, jos haluaa "korkeapaineturpoksi"?

Nyt matalapaineisena sen mukavimpia piirteitä on hyvä vaste kaasuun matalilta kierroksilta asti. Toisaalta isommilla kiekoilla ei mitään suurempaa tehonykäisyä tunnu tulevan. Mitenköhän tuo muuttuisi Stage 1:llä..

Miten tuo nyt niinku menee. Onko matalapaine kevyellä virisoftalla sama kuin täyspaine vakiona, vai onko aivan eri asia? :roll:
Täyspaine 2.3:ssa on ahdin eri. Mutta pelkällä stagellakin jo pääsee sinne aeron tehon hujakoille :?:
#3272
Vastaa Viestiin