Jouttis kirjoitti:Suojamuovin hauraita klipsejä kannattaa myös varoa.
Käsi ylös virheen merkiksi .. Yritin suorittaa puhaltimen moottorinvaihto-operaatiota Alfamerin kirjan opastamana ja eihän siellä luonnollisestikaan mainittu noista klipseistä mitään. Yritin hellästi irroitella, mutta p..kaksihan ne meni. Löytyykö noita klipsejä tarvikkeena jostain, vai täytyykö patentoida?
9-5 Aero wagon -04
9-5 2.0T wagon -03
"The ultimate result of shielding man from the effects of folly, is to fill the world with fools" -Herbert Spencer
Hiilet voi olla loppu. Näin aikanaan kävi meillä. Uusilla "kekäleillä" tuli kuntoon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Eipä kai etäältä kukaan varmaksi voi sanoa, että puhallin pätkii juuri moottorin takia. Moottoria ohjataan lämppärin säätöpaneelin kautta ja sähkökin jotain kautta sinne menee.
Useimmiten vika kummiskin on ollut moottorissa tai moottoriin kuuluvissa osissa, kuten hiilet. Ja harvemmin muualla.
Toivottavasti foorumia lukevat ymmärtävät, että ensikäden tietoa ei voi saada täällä kysymällä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Lähinnä varmistelen ettei vikaan ole vaihtoehto B:tä, C:tä ja D:tä vaan käyn suosiolla moottorin kimppuun, en odota että autoni tulee kuntoon etänä foorumia lukemalla.