2009 vikatilastot katsastuksessa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1133
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Re: 2009 vikatilastot katsastuksessa

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Hylkäysprosenttien ero polon ja cordoba/ibiza-suvun välillä osittain johtuu siitä että varmaan 95% seateista on dieseleitä joilla ajetaan paljon. Polon osalta dieselien osuus on huomattavasti pienempi.

Vector pomppasi katsastuksessa väljän alapallonivelen takia (vasta 118tkm ajettu) ja sitten nihilistinen katsuri rupesi kyttäämään referenssilukuja. Pallonivel nyt on tärkeä olla kunnosas mutta mitä siitä jos on referenssit 130? :mrgreen:

Pitännee ottaa pois siksi aikaa kun käyttää näytillä uudestaan. Hallin ja konttorin välillä on matkaa 400m joten ei kovin pitkäksi aikaa tarvitse valoja ottaa pois :twisted:
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3368
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: 2009 vikatilastot katsastuksessa

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

jarkar kirjoitti:Olisko Polot tehty saksassa ja seatit Espanjassa,jotakin merkitystä.
Vaikka onkin melkein sama auto.
Espanjassa kasatuissa manuelit vetää vain kotiapäin... :lol:
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Vastaa Viestiin