Tuontiauton rekisteröinnin dilemma

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2579
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Tuontiauton rekisteröinnin dilemma

Viesti Kirjoittaja Termos »

satyyri kirjoitti:Tarinan päätös:
A.Alt-Avgassystemsin 2,5" alkupää originaaleja vastaavin katein (388€ rahteineen) paikoilleen (osat 30€, työt kaverilta) ja leimalle. Rekisteröinti ok ja nyt hemetillinen päänraapiminen, jättäiskö tuon paketin alle vai vaihtaisko sen Speedpartsin 3" hormin kisakatteineen alle. Tuntuu sen verran tuo puoli tuumaa ahdistavan, että saatan hyvinkin pidellä tuon ahtaamman vain vuosileimatarkoituksessa tallessa ja muuten ajella vapaammin virtaavan kanssa.
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin:)

-satyyri)
Onko autossa 3" putkelle tehty virisofta?
Jos on, niin laita iso putki takaisin.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
satyyri
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 21:44

Re: Tuontiauton rekisteröinnin dilemma

Viesti Kirjoittaja satyyri »

Mitään dokumenttia ei tuolle röörille olevasta softasta löydy, tosin myyjä markkinoi autoa stage1 -tasoisena. Eiköhän se tuhdimpi putki paikkansa auton alta löydä.

-satyyri-
Vastaa Viestiin