Olisko Mossemiehellä kapasiteettiä tehdä näitä, kysyntä taitaa olla alkamassa

Tonnarista revin jarrukilvet aikoinaan pois kun niistä ei käytännössä ollut enää mitään jäljellä. Katsastuksessa ei koskaan huomautettu mitään, vaikka yhdessä vaiheessa takana oli ja edestä pois (tai päinvastoin, en muista enää).9000 automaatilla kirjoitti:Muistikuva muun merkkisistä on, että kilvet pitää leimalla olla, mielellään tietty vielä ehjät...
Minulle autot eivät ole koskaan aiheuttaneet (eivätkä koskaan tule aiheuttamaan) mitään pelkoon liittyvää tunnetilaa, sillä poikkeuksella jos ihmishenkiä ei ole vaarassa. Jos aiheuttaisi, niin en omistaisi mitään autoa.95greyturbo kirjoitti:Itselleni Saabin ns. kuolinkampppailu herätti pelon osien saatavuudesta.
No sana "pelko" olisi pitänyt laittaa hipsuihin. Tarkoitin lähinnä, että auto on mulla ajossa koko ajan (työ/harrasteet) ja pienikin viive osien tulemisessa aiheuttaa kiireiseen aikaan stressiä. Esim. alipaineletkuja joutui odottamaan monta viikkoa.Poy kirjoitti:Minulle autot eivät ole koskaan aiheuttaneet (eivätkä koskaan tule aiheuttamaan) mitään pelkoon liittyvää tunnetilaa, sillä poikkeuksella jos ihmishenkiä ei ole vaarassa. Jos aiheuttaisi, niin en omistaisi mitään autoa.95greyturbo kirjoitti:Itselleni Saabin ns. kuolinkampppailu herätti pelon osien saatavuudesta.
Itsehän kävin paikallisesti kumialan yrityksestä alipaineletkut metritavarana. Eihän niissä tosin saab lue95greyturbo kirjoitti:No sana "pelko" olisi pitänyt laittaa hipsuihin. Tarkoitin lähinnä, että auto on mulla ajossa koko ajan (työ/harrasteet) ja pienikin viive osien tulemisessa aiheuttaa kiireiseen aikaan stressiä. Esim. alipaineletkuja joutui odottamaan monta viikkoa.Poy kirjoitti:Minulle autot eivät ole koskaan aiheuttaneet (eivätkä koskaan tule aiheuttamaan) mitään pelkoon liittyvää tunnetilaa, sillä poikkeuksella jos ihmishenkiä ei ole vaarassa. Jos aiheuttaisi, niin en omistaisi mitään autoa.95greyturbo kirjoitti:Itselleni Saabin ns. kuolinkampppailu herätti pelon osien saatavuudesta.
Myy sitten autosi pois, sillä itse olet kirjoittanut viestiketjuun:Poy kirjoitti:Minulle autot eivät ole koskaan aiheuttaneet (eivätkä koskaan tule aiheuttamaan) mitään pelkoon liittyvää tunnetilaa, sillä poikkeuksella jos ihmishenkiä ei ole vaarassa. Jos aiheuttaisi, niin en omistaisi mitään autoa.95greyturbo kirjoitti:Itselleni Saabin ns. kuolinkampppailu herätti pelon osien saatavuudesta.
Arvostan tee-se-itse-ihmistä. Mä pyrin käyttää sen vähäisen liikenevän ajan muihin todoihin ja jätän tekemiset ammatti-ihmisille.Jantteri kirjoitti:Itsehän kävin paikallisesti kumialan yrityksestä alipaineletkut metritavarana. Eihän niissä tosin saab lue