Ostinpa femma-aeron.
Re: Ostinpa femma-aeron.
Kyseinen ääni kuuluu omassakin nelivaihteisessa automaatissa etenkin kylmänä ykkösvaihteella, vaikuttaisi olevan ominaisuus.
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ujellus ykkösellä on täysin normaalia 4-vaihteisessa Aisinissa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ostinpa femma-aeron.
juuri tuon halusinkin kuulla, huh.
edit: vielä äsken kuuluin aero-ryhmään viestien määrässä ja nyt viggeniin. aina askeleen jäljessä.
edit: vielä äsken kuuluin aero-ryhmään viestien määrässä ja nyt viggeniin. aina askeleen jäljessä.

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Moottorinääneenkin on totutteleminen, hololololo... Ihme lotkotusta pitää verrattuna tonttuun.
Eroaako käkkärinsäätö tontusta mitenkään? Jumalattoman ylhäällä vasta ottaa kiinni joskin hyvin sitten pitääkin.

Eroaako käkkärinsäätö tontusta mitenkään? Jumalattoman ylhäällä vasta ottaa kiinni joskin hyvin sitten pitääkin.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ihan eri systeemi. Femmassa on käsijarru toteutettu jarrukengillä, kun og-9-3:ssa ja ng-satkussa. Otat renkaan irti niin jarrulevyssä on reikä, josta voi meisselillä pyörittää säätöratasta. Muistaakseni ratas löytyy, kun pyöräyttää reiän kello kuuteen.dj_pirtu kirjoitti:Eroaako käkkärinsäätö tontusta mitenkään? Jumalattoman ylhäällä vasta ottaa kiinni joskin hyvin sitten pitääkin.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Ostinpa femma-aeron.
n. klo 12
yksi pultti siis pois ja ronklaamaan
yksi pultti siis pois ja ronklaamaan
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Ostinpa femma-aeron.
Kiitos korjauksesta. Täältä löytyy englanninkielellä kuvalliset ohjeetkin tuohon: http://www.thesaabsite.com/Saab%20900-9 ... cement.htm
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Ostinpa femma-aeron.
Jos jarrut on tasaiset ja kahva vain nousee liian ylös, niin voi sen kiristää etupenkkien välistä ottamalla tavaralokerosta kumipohjan pois. Räikkään vaan jatkovarsi.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Re: Ostinpa femma-aeron.
Mielestäni kahvassa on vain rutkasti tyhjää, sitten kun nappaa kiinni niin hyvin pitääkin. Takapäätä on ilmeisesti availtu lähiaikoina kun levyt kiiltää uutuuttaan.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
ilmeisesti tämä kelpaa vähentämään nytkytystä: http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=5455&car=95
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Nyt on vakio viinasofta ja sid-info käytössä. Seokset n. 50% tällä hetkellä. Kävin motarilla kiihdyttelemässä ja tutkailin SID-infoa. mREQ ja mAIR seurasivat hyvin toisiaan. pINL en saanut nousemaan kuin 1700-1800 alueelle, onko normaalia?
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
tulppaa evap systeemi jollei jo tulpattu...pitäis ahtaa enemmän..dj_pirtu kirjoitti:Nyt on vakio viinasofta ja sid-info käytössä. Seokset n. 50% tällä hetkellä. Kävin motarilla kiihdyttelemässä ja tutkailin SID-infoa. mREQ ja mAIR seurasivat hyvin toisiaan. pINL en saanut nousemaan kuin 1700-1800 alueelle, onko normaalia?
jollei auta niin tsekkaa ilmavuodot
etsillä löytyy em. temput
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Ostinpa femma-aeron.
koitanpa tulppausta.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
En välttämättä ymmärrä, miksi se EVAPin (pysyvä) tulppaus on aina ensimmäinen ohje. Toki se noin kannatta testata, mutta ei ole kummainen juttu tarkistaa sen toiminta ja tarvittaessa korjata motonetin venttiileillä.
Toki EVAP:n poistaminen ei auton kulkuun sinällään negatiiviesti vaikuta, mutta ainakin minä pidän autoni mahdollisimman vähän räpellettynä. Oli vaihtoehtona sitten jätää EVAP hönkimään höyryjä taivaalle, tai tukkia se pulteilla, kumpikaan noista ei ole niin hyvä vaihtoehto kuin alkuperäinen saab-insinöörin toteutus.
Toki EVAP:n poistaminen ei auton kulkuun sinällään negatiiviesti vaikuta, mutta ainakin minä pidän autoni mahdollisimman vähän räpellettynä. Oli vaihtoehtona sitten jätää EVAP hönkimään höyryjä taivaalle, tai tukkia se pulteilla, kumpikaan noista ei ole niin hyvä vaihtoehto kuin alkuperäinen saab-insinöörin toteutus.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ostinpa femma-aeron.
Uskaltaisin väittää tulppauksen olevan edellä Saab-insinöörien kötöstyksiä ainakin luotettavuudessablobbo kirjoitti:... kumpikaan noista ei ole niin hyvä vaihtoehto kuin alkuperäinen saab-insinöörin toteutus.

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84