Femma ei käynnisty
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Femma ei käynnisty
Joo ja jos meinaavat esim. kasetin vaihdosta ottaa 3 tuntia töitä niin voi vähän laittaa kampoihin ;>
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 96
- Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:49
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Femma ei käynnisty
Moro,
Täällä pihassa seisoo nyt samoin oirein 9-5:n ja vaihtaisin asentoanturin ja kysynkin onko ohjeita: WIS kuvaa aikas ylimalkaisesti enkä saa tolkkua, kannattaako purkaa ylä- vai alakautta, mitä osia muita on poistettava että pääsee käsiksi - todella ahdasta siellä on; moottorinlämmittimen vastus, lambda-anturit yms edessä?Örkinrumilus kirjoitti:Sen verran vielä jatkan että kerta pks:lla asut niin vaikka ilmoa foorumille josko joku foorumilainen käy vikakoodit lukemassa, saa vähän osviittaa ongelmasta.
Bensapumppu, jos siis ei orkkis ole pakko olla, löytyy niinikään vajaalla 100e:lla, tosin vähän joutuu askartelemaan että menee orkkiksen paikalle. Jos pysyy esim. dremel tms. kädessä niin homma onnistuu kyllä. Tunnin - parin asennus.
Sytkäkassu on liitin irti, neljä ruuvia auki ja kassu pois, tulpat vaihtoon ja uus kassu tilalle. Käytetty aika riippuu räikkäkädestä.
Kampuran asentoanturista en osaa sanoa kun kokemusta ei ole, mutta ooppeleiden anturien vaihdossa ei tuntia kauempaa nyrkkipajalla aikaa oo menny.
#5943, Hyvinkää
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Femma ei käynnisty
Joo, itse tuon asentoanturin vaihdoin autoon siten että olin auton alla, ja apukädet jeesasivat yläkautta jotta sain hylsyn kiinni asentoanturin pulttiin. On tosiaan hankalassa paikassa, mutta tuolla tavalla kun vaan sai apuja yläkautta meni itse vaihdossa n.15min.
-yksi pultti auki, jolloin suojalipare putoaa
-vanha anturi pois tiivisteineen, uusi tilalle.
-anturin kaapelia seuraten liittimelle, liitin irti ja uuden anturin kaapeli paikalleen.
Ainoa hankala tuossa on juurikin sen yhden pultin avaaminen, muuten hyvinkin helpolla onnistui. Nostin auton etupäästä pikkutunkilla ylös & pukeille niin mahtui työskentelemään .
-yksi pultti auki, jolloin suojalipare putoaa
-vanha anturi pois tiivisteineen, uusi tilalle.
-anturin kaapelia seuraten liittimelle, liitin irti ja uuden anturin kaapeli paikalleen.
Ainoa hankala tuossa on juurikin sen yhden pultin avaaminen, muuten hyvinkin helpolla onnistui. Nostin auton etupäästä pikkutunkilla ylös & pukeille niin mahtui työskentelemään .
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436