Moottoriremonttia 2.3
Re: Moottoriremonttia 2.3
Pinnapulttipussi muttereineen kyllä, uloimmat pitkät pinnat tuppaa katkeamaan.
Samaan anaerobista laippatiivistettä käytetään öljypohjaan sekä päätykoteloihin ja öljyjalkaan. Ei silikonia (taas eilen vimeksi onkinut öljypohjasta ja sihdistä jonku neropatin silikoniliimauksia).
Löytyy GM taralla varustettua tuubia sekä samaa tavaraa jonkin tunnetun valmistajan putkilossa.
Samaan anaerobista laippatiivistettä käytetään öljypohjaan sekä päätykoteloihin ja öljyjalkaan. Ei silikonia (taas eilen vimeksi onkinut öljypohjasta ja sihdistä jonku neropatin silikoniliimauksia).
Löytyy GM taralla varustettua tuubia sekä samaa tavaraa jonkin tunnetun valmistajan putkilossa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 603
- Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
- Paikkakunta: Oulu
Re: Moottoriremonttia 2.3
Kiitokset nopeista vastauksista, syssyllä tulikin ö-pohja putsattua niin sitä tiivisteräkää on vielä reippaasti jäljellä. Laitan pinnapultit muttereineen toivomuslistalle myös.
Tarkoitus on tehdä homma pata paikoillaan joten pitää wissiä katsella että miten iso se jakopään päätykoppa oikein on ja miten se liimataan siinä kiinni jos se pitää irroittaa vai pitääkö?
Tarkoitus on tehdä homma pata paikoillaan joten pitää wissiä katsella että miten iso se jakopään päätykoppa oikein on ja miten se liimataan siinä kiinni jos se pitää irroittaa vai pitääkö?
"Hevoseton" mies on huoleton mies
Re: Moottoriremonttia 2.3
Motonetistäkin saa sitä pinnapulttisarjaa http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/2 ... oneuvo=501
Tuon ketjun lopussa on jakopäänkopan irrotus ja asennus kuvia kone paikoillaan http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... n&start=75
Tuon ketjun lopussa on jakopäänkopan irrotus ja asennus kuvia kone paikoillaan http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... n&start=75
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
-
- "Viggen"
- Viestit: 603
- Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
- Paikkakunta: Oulu
Re: Moottoriremonttia 2.3
Kiitosta vuan taasen! Eiköhän näillä ynnä wissin avuilla päästä saada lähes kaikki irroitetut osat takaisin, toivottavasti
"Hevoseton" mies on huoleton mies
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Moottoriremonttia 2.3
Leveemmällä yläpäällä olevat kanget ei mene kaikkiin T7 2.3 mäntiin.pamppu kirjoitti: kanget käytännössä samat 153mm kuin esim. 2.3 T7 / 2.0 T5 ja männissä vähän eroa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Moottoriremonttia 2.3
onko kiristysmomenteissa eroa koneistetut tai murretut kiertokanget??
Re: Moottoriremonttia 2.3
No oli, toiset oli pultilla.latinki kirjoitti:onko kiristysmomenteissa eroa koneistetut tai murretut kiertokanget??
Mites motonetin kansipahvista kokemuksia (ei elrig)?
Ja oliko niin että motonetin kampuranstefa ei ollu pitkäikäinen?
Re: Moottoriremonttia 2.3
Kolme kertaa olen kannentiivisteen ostanut motonetistä. Kahdesti tullut elring ja kerran Victor reinz eli laatua on sattunut tulemaan.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Moottoriremonttia 2.3
Tuli joku "....parts..." merkkinen