Itsellä vika ajaessa normaali matkaa ruennu jokusen kerran pätkimään ja vikavalo p1312 ja p1334 eli sytytyshäiriöt.
Pätkiminen loppuu kun kaasua polkasee. Sammuttaessa auton tulee myös joskus nuo samat vikakoodit.
Samalla rykiessä 100 missfireä kolmos pyttyyn. Hakeakko vikaa kassusta ekana vai? Tulpat parisataa kilsaa ajetut ne oikeet 7 lämpöarvoset ja edellisilläkin teki samaa tosin en missfirejä kattonu ku ei ollu opensidiä sillon vielä.
Saako suuttimia muuten puhdistettua jos sieltä vikaa hakisi?
Missfire
Re: Missfire
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Re: Missfire
Ääni sytkäkassulle. Itellä oli noi koodit ja katosivat kasetin vaihduttua. Lainakasetti jostain ensin ...? Tulpat tietty ekaks vois kokeilla mutta kun sulla on aika tuoreet. Olis etuisammat kuin kasetti.
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
Re: Missfire
Pitää vielä vaihtaa tulppien paikkoja ja ootella ku rupee taas pätkimään nii sillähän se selvii kuten tuolla jo aiemmin neuvottiinkin.
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98