Viirun piiiiiiiitkä startti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
chinatown
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Tammi 15, 2014 17:58
Paikkakunta: Joensuu

Re: Viirun piiiiiiiitkä startti

Viesti Kirjoittaja chinatown »

Luinkin tuon linkin ketjun läpi, hyviä vinkkejä mitä tarkistaa joten kiitos siitä. Voihan siinä takaiskuvenassa tosiaan jotain häikkää ollakkin.

Vuan minnehän kipuna on karannut... Eikai saabi niin fiksu ole että jos ei tarpeeks ole painetta niin ei tee kipinääkään ??
9-5 2.0T Vector A wagon vm06
9-5 2.0t SE vm99
Minä itte
Matalapaineturbo
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 17:10
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Viirun piiiiiiiitkä startti

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Ei sitä tiedä vaikka olisikin fiksu ..

Tulpat varmaan luonnollisesti on nyt kuivattu ? Olispa vaihtokassu testiin. Tai kun jotenkin sais varmisteltua että kassulle tulee voimaa.
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
chinatown
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Tammi 15, 2014 17:58
Paikkakunta: Joensuu

Re: Viirun piiiiiiiitkä startti

Viesti Kirjoittaja chinatown »

Joensuuhun matkalla.....SAABILLA :lol: heti kun viileni niin lähti normaalisti käyntiin. Pitää tilata ainakin se kampuran as tunnistin et saa sen eliminoituu pois.
9-5 2.0T Vector A wagon vm06
9-5 2.0t SE vm99
Minä itte
Matalapaineturbo
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 17:10
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Viirun piiiiiiiitkä startti

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Hyvä kun lähti...

Originaali tunnistin tilalle sitten . Vielä ne bensan paineet tarkistaa niin sekin pois suljettu. Kuullosti nimittäin erikoiselta paineet.
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
chinatown
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Tammi 15, 2014 17:58
Paikkakunta: Joensuu

Re: Viirun piiiiiiiitkä startti

Viesti Kirjoittaja chinatown »

Tunnistin uusittu. Silloin kun vika oli päällä katsoin testerillä moottorin kierrosnopeutta startatessa ja silloin lukema oli noin 10rpm/min, eli ei ollenkaan normaali. Uudella anturilla lukema startatessa noin 220rpm/min eli suurinpiirtein mitä pitääkin.

Ainakin siis vaikuttaisi että vika oli tosiaan tuossa kampuran as.tunnistimessa mutta seurataan nyt tilannetta vieläkö temppuilee.

Pitää vielä ihan mielenkiinnosta pistää pakkaseen entinen tunnistin, sit lyödä vastusmittari kiinni ja alkaa lämmittää hiljalleen, kahtoo katkeeko yhteys jossain vaiheessa.
9-5 2.0T Vector A wagon vm06
9-5 2.0t SE vm99
Vastaa Viestiin