Juu ei, oon ihan liian laiskaÖrkinrumilus kirjoitti:Pitäskö jonkun (esim. Termoksen, koska näyttää pesuhommat olevan näpissä) tehä puoli autoa tollei ja toinen puolikas vaikka 3x collinite? sitten vaikka kuukauden välein räpsyä että miten toimii, ei jäis ns. "kysyttävää".
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Aeron maalipinnasta punainen fillaa naarmut lähes täydellisesti. Kyllä pelkällä punaisellakin saa hyvän kiillon, kestävyydestä en tiedä, kun olen aina laittanut kultaista lisäksi.Örkinrumilus kirjoitti: Punanen ilmeisesti fillaa pieniä naarmuja jonkunverran, ja vaatii kultasen päälle jotta kesto lisääntyy. ilmeisesti se punanen on puhdistava & fillaava vaha, ja kultanen tuo sitten kiillon ja suojan siihen. Eli glymillä on kaks kierrosta vedettävä minimissään jotta päästään samoihin ominaisuuksiin kun just esim. Colliniten kaltasilla tuotteilla, pl. toi mikronaarmujen fillaavuus.
En katsonut kun kokonaisajan perusteelliseen putsaukseen, reilu 10 tuntia tupakkitaukoineen:Örkinrumilus kirjoitti: Katoitko Termos kelloo että kauan meni laittaessa ja paljonko ainetta meni? Colliniten tms. laittelee puolessa tunnissa, ja yhdestä 30e purkista riittää ainakin 20 autoon.
Vaahto-ja liuotinpesu kinnasteluineen ja huuhteluineen, kuivaus ja muu pieni nysväys. Mutta pesin ja vahasin kaikki lakkapinnat: Myös pilarit, kynnykset, ovien sisäpinnat ja raamit, konepellin ja takaluukun alta kaikki lakkapinnat.
En muista paljonko tuolloin vahaa meni, oli vajaa purkki käytössä. Mutta veikkaan, ettei kymmeneen samanlaiseen operaatioon punainen purkki riitä. Kultainen litku on sitten riittoisampaa.
Edit: Tuo Glymin kultainen toimii hyvin mustien muoviosien puunaamiseen. Ei haittaa, vaikka punaisesta purkista olisi lipsahtanut jankkia mustille muoveille, läträä vaan kultaista päälle ja hinkkaa kiiltäväksi.
Tuossa sigun kuvassa Aerolle on tehty just noin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.saunalahti.fi/~hktava/Aero06 ... 14_mid.jpg