Väri lähtee peilien tyvestä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Väri lähtee peilien tyvestä

Viesti Kirjoittaja mike »

Mielenkiintoinen ilmiö kyllä tuo alumiinin päälle laitetun pinnoitteen kupliminen. Samanlaista kuplimista huomasin kaverin -01 audissa jossa kupli takaoven ikkunan vieressä olevat mustat kolmiot oikein kunnolla. Ei ollu nätin näköistä kyllä siinäkään eikä näköjään ollu valmistaja tullut vastaan.

Jääkö valmistusvaiheessa jotain epäpuhtautta sitten pinnoitteen ja alumiinin väliin ja sitten tuo hapettuminen pääsee alkuun.

Onneksi omassa on vielä peilinjalat kunnossa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Mimmi kirjoitti:Minulla on nuo kolmiot aivan erilaista tavaraa kuin muissa femmoissa (minulla sileä pinta, joka maalattu auton väriin). Onkohan nuo vaihdettu jossain vaiheessa (huoltohistoria ei tunne).
Eiköhän ne liene korjattu jonkun toimesta juuri tuon kuplimisen takia, ja vähän siistimmin sitten samalla.
9-5/2,3LPT
"Aero"
Viestit: 397
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
Paikkakunta: Vaasa

Re: Väri lähtee peilien tyvestä

Viesti Kirjoittaja 9-5/2,3LPT »

Kaitsu76 kirjoitti:Minulla juuri pelit vaihdettu. Nyt myös "kuplimista" wagonin kattokaiteessa. Sanoivat Metroautossa ettei kattokaiteissa aikaisemmin ole ollut samaa kuplimista kun peileissä. Onko muilla ongelmia kattokaiteiden kanssa?
Ei ongelmia peileissä eikä kaiteissa, mutta mitähän materiaalia nuo kaiteet ovat ja millä pinnoitettu - maali, muovi, kuttaperkka, tms. ?
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Vastaa Viestiin