Joo olihan nuo Motonetin myymät Sachsin iskarit toki kalliit mutta ovat sentään kaasuiskaritJulberg kirjoitti:9-5 ongelmana on ollut taka-akselin puslat ja iskunvaimentajat....
Itselläki iskunvaimentajat menivät vähän väliä... yksi taksimies sanoi että vaihda kaasut niin kestävät, hyvin on kestänyt verrattuna tavallisiin. Onhan kaasut vähän arvokkaamat. Taka-akselin puslat on ongelmana, parhaisiin autoihin on jo puslia vaihdettu 60 000 - 70 000 kohdalla. kannattaa käytetyn saabin oston yhteydessä varmistaa, että taka-akselin puslat on vaihdettu ja samoin iskarit säästytte heti pieneltä korjaamo keikalta tai jos ei ole vaihdettu niin myynti hinnasta pois.

Ehkä ensisarjan 9-5:t on tehty huomattavasti laadukkaammin kun ei takapään puslissa ole mitään sanomista, takaiskaritkit kestivät yli 240tkm, ja turbo saman verran

Jos autoa on pidetty niin huonosti että alle 500tkm on saatu puslat rikki niin hinnasta pois

Edit: ei pidä pahastua huulenheitosta, mutta kuinka ne takapään rikkinäiset puslat oikein oireilisivat? Katsastuksessa ei retuutettaessa ollut löysää, perästä ei kuulu mitään kolahteluita tms, ja ajettavuus on erinomainen.