Eski kirjoitti:Paljonko maksaa tuollaiset pesukadut ja pääseekö niihin ajanvarauksella vai pitääkö seistä jonossa pari tuntia..? Epäilen vahvasti, että käsinpesu ajanvarauksella toimivassa TI-hallissa on kustannustehokkainta (ajankäyttö, pesutulos ja hinta).
Eski
Ei tarvitse varata aikaa ainakaan tuonne spektraan, mutta on siellä tietysti aina joskus ollut ruhkaa kun kelit vaihtuu sillai että kaikki haluaa pesettää autonsa. Pahimmillaan mulla taitaa olla ollut 3 autoa ennen jonossa ja aikaa on mennyt jotain 15 kun oma auto on päässyt käsittelyyn.
Spetrassa on muuten sellainen vaihtoehto että ajaa auton halliin, maksaa ja sen jälkeen voi mennä kahvioon juomaan kahvia. Pesutyyppi esipesee auton ja ajaa sen pesulinjalle, joka kuljettaa autoa eteenpäin. Itse pitää vain mennä ottamaan auto vastaan kun se tulee linjan toisesta päästä pois.
Onhan tuolla pesulla hintaa kun normaalihinta on 16e/pesu, mutta itse saan siittä ainakin 20% alennusta firman kautta. Eli hiukkasen kalliimpi kuin Tampereen seudun normaalit autopesut, mutta tulos on parempi.
Ai niin. Pitää varmaan lisätä että en ole kyseisessä firmassa töissä enkä omista heidän osakkeitaan tms. Tämä on vain tyytyväisen käyttäjän kommentteja
-Tommi