Startti/nykimisongelmia AeroWagonissa
Mitäs sitä turhaan vaihtelemaan, varaosa vaan putsinkiin ja hyllyyn odottelemaan käyttötarvettaEski kirjoitti:Jep, vanha kampura-anturi on minulla autossa, joten täytynee mitata.
Saattaa muuten olla, että se purkuosa-IMM onkin ihan kunnossa, täytyy testata se vielä uudestaan. Läppäkotelokaan ei ollut enää aiheuttanut uusia vikakoodeja, joten en taida viitsiä vaihtaa alkuperäistä takaisin...
Eski
Loppuiko ahtojen seilailu myöskin?
joskus kun hain johonkin vanhaan satkun ahtimeen korjaussarjaa niin turbohuollossa suosittelivat siinä 200tkm:n kohdalla ahtimen peruskunnostusta, vissiin silloin vielä pärjää alkuperäisellä akselilla ja ropelleilla, tiedä sitten halusivatko vain lisää asiakkaita tjmsp
Ja lisää bimmerivitsejä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Eikös sullakin lue sigussasi jotain omituistaTurbo Sensonic kirjoitti:Hyh hyh!ng900aero kirjoitti:Merkinvaihtoon en ota kantaa, itselleni on kylläkin tulossa Saksasta Biltema Motor Werke
Se puimuri tulee ikäänkuin kontrastiksi noille Saabeillemme, jotta Saabit voivat sitten loistaa erinomaisuudellaan sen rinnalla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Lukee, mutta siitä yritetään päästä eroon ASAPng900aero kirjoitti:Eikös sullakin lue sigussasi jotain omituista
Se puimuri tulee ikäänkuin kontrastiksi noille Saabeillemme, jotta Saabit voivat sitten loistaa erinomaisuudellaan sen rinnalla
Jos ostaisi tilalle vaikka 9-5 farkun ja mäntäsetin siihen. Ja mäntien asennus orkkiksien tilalle ASAP.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Eski kirjoitti: Noniin, vanhan anturin vastus oli 875 ohmia. Mitäs me tästä opimme?
Tuon mukaan se olisi ihan ehjä anturi. Eli jos vika on kerran ollut asentoanturissa, niin sitten opimme sen, ettei vastusmittaus kerro aina totuutta. Ainakaan tämän komponentin osalta.WIS kirjoitti: Anturin resistanssi on 860+/-90 Ohm
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Varaosakokoelmasi kasvaa, jossei sytkäkasetin vaihto auta tienpäällä niin nappaat tuon anturin peräkontista ja ruuvaat kiinni niin matka voi taasen jatkuaEski kirjoitti:Jep, voi olla, että se anturi oli vain likainen ja pelkkä puhdistus olisi riittänyt.
Eski
Mullakin oli kajakissa aina mukana puola, kärjet, konkka, pari tulpanjohtoa, virtalukon pohja ja työkalupakki
Noilla varmaan pitäisi jo aika pitkälle saada estettyä tiellejääminenEski kirjoitti:Jep, onhan minulla nyt sytkäkasetin ja kampura-anturin lisäksi myös ilmamäärämittari ja läppäkotelo takakontissa
Eski
Missä se asentoanturi oikein olikaan, en saa päähäni missä kohtaa moottoria se lymyili, jakopään kopankin jynssäsin käsin puhtaaksi eikä siinä sitä muistaakseni ollut -vai oliko?
Just just, se oli se nipukka luulin sitä joksikin nakuanturiksi, tattis tiedostaEski kirjoitti:Siellä se on suunnilleen downpipen kohdalla lohkon nurkassa ja piuha lähtee läppäkotelon vierestä. Yläkautta sen saa kyllä vaihdettua, mutta melko ahtaassa ja kuumassa välissä se on tien päällä ronkittavaksi...
Eski
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Voiko tuon läppä kotelon vaihtaa ilman TECH:ä itsellä on lainassa yksi läppäkotelo ja ajattelin koittaa sitä josko ahto-ongelmat johtuisivat siitäNoniin tuli harrastettua kauniin lauantaipäivän kunniaksi ja vaihdoin kokeeksi läppäkotelon. Yllättävän helppo homma vaihtaa; kolmella pultilla kiinni ja viisi letkua ja pari sähköjohtoa sekä limphome-vaijeri.
Saab 9-3 TTID Vector 2008