Nyt se sitten tapahtui...

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Voisiko / pitäisikö klubin hankkia hyllyyn muutama läppäkotelo ja DI kasetti ja samalla vääntää hinta noille kohdilleen. Osat voisi olla jopa toimivia käytettyjä. Alkaa vaikuttamaan siltä että huomattava osa OG 9-3 ja 9-5 käynti vioista kulminoituu noihin kahteen osaan. Klubi saisi jonkun prosentin myydyistä osista ja vastaanottaja voisi palauttaa kotelon / DI kasetin takaisin "varastoon" jos se ei vikaan auttanut. DHL tms kuljettaa osat nopeasti oikeaan osoitteeseen. Jos esim läppäkotelo maksaa 800€ huollossa ja netistä sen saa 420€ (mutta toimitusaika on pitkä) jos tuollaisen saisi päivässä kotiovelle esim. 500€ kotelosta jos auto toimii, niin aika hyvältä diililtä vaikuttaisi ainakin minun mielestä.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Eiks tuo netistä löydetty generic fault codes lista pidäkkään paikkaansa 9-5:ssa, eli P1231 Fuel Pump Secondary Circuit Low, High Speed.
Lista löytyy vaikka tuolta: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... koodilista
Tossa tonnarissa ainakin on kaikki täsmännyt, mitä oon saanut aiheutettua. :)
Vastaa Viestiin