Pähkäilen Koni/H&R -35mm ja Bilstein Sport välillä..
Varmasti hyvät.
Tilasin juuri omaani GTS Sportit (= KYB Excel G). Meinasin tilata Konit, mutta olisi tullut sen verran kalliimmaksi, että jätin hommaamatta. nyt tuossa listalla uusittavaa osaa muutenkin riittävästi ja 210 tkm huolto 1000 kilsan päässä...
Menee alle parin viikon sisällä. Ominaisuuksilta luvattu aika paljon, eikä hintakaan ollut paha. Kerholaisille Varaosavarastolla 365€. Täytyy kommentoida sitten tuoreeltaan onko niin hyvä kuin luvattu. Myyjä antoi vielä kahden vuoden takuunkin...
Minulla on puoli vuotta ollut H&R -30 ja Bilstein sprint yhdistelmä. Sitä mm. pro-carservice suosittaa. Minä olen ollut tosi tyytyväinen tähän. Tuo paketti töineen ja polyuretaanipuslineen maksoi vähän alle 2000 € (PCS).
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
Petter kirjoitti:Minulla on puoli vuotta ollut H&R -30 ja Bilstein sprint yhdistelmä. Sitä mm. pro-carservice suosittaa. Minä olen ollut tosi tyytyväinen tähän. Tuo paketti töineen ja polyuretaanipuslineen maksoi vähän alle 2000 € (PCS).
Miltäs sinun autosi takapää näyttää? Menevätkö renkaat kaarien sisään? Itsellä 17" vanteet 225/45 menevät kaarien sisään ja perä näyttää hieman roikkuvan. Tarkoitus olisi nostaa perää hieman. Mittausten mukaan etupää on 345 ja takapää 315 keskiön ja kaaren väli. Sentti puolitoista lisää korkeutta taakse niin pitäisi olla hyvä.
Minusta näyttää hyvältä, eivät mene renkaat kaarien sisälle. Vanhaan periksiantaneeseen alustaan verrattuna etupää laski ja takapää ehkä jopa nousi. Ja mutkiin(esim. moottoritien rampeille) kääntyy tosi hyvin, vanhasta tuntui ovenkahvat ja peilit raapivan asfalttia vastaavissa kaarroksissa.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01