Ajotieturin näyttöjä voi selata ja kurkata ilman night panel -napin painamistakin. Esim. sitä lämpömittaria voi kurkata + -napista tai kelloa kurkata kellon nappia painasemalla. Minusta tuo saabin toiminta lämpömittarin suhteen on ihan fiksua pohjoismaihin. Aika monet naurut on itellä irronnu muun merkkisten kanssa, kun semmonen lumihiutale palaa jossain kojelaudassa, ihanku suomalainen ei tietäis että tie voi mennä jäähän jo +3:n tietämillä...temet kirjoitti:Samaa mieltä Saabin talviajettavuudesta sekä myös Night Panelista.
Kuitenkin yksi ominaisuus taikka mun tietämättömyys, joka häiritsee: Night Panel vie myös ulkolämpötilanäytön pois. Nollakelin tuntumassa ja vielä mäkisellä seudulla lämpötila saattaa vaihdella aika paljon ja nopeastikin, ja haluan kyllä olla tietoinen milloin otetaan askel pakkasasteisiin. Saako tuon pelkän lämpötilanäytön jotenkin erikseen näkyviin, tai onko tuo SID jotenkin ohjelmoitavissa niin, että lämpötila ois kriittisisillä asteillä näkyvissä, siis pelkkä ulkolämpötila?
Pari kertaa olen Night Panelia nollan tienoilla kokeillu, mut sit päätyny ainoastaan vähän himmentämään taustavaloja.
Ajo-ominaisuuksia
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01