Samaa mieltä olen minäkin. Taitaa olla hankalaa ruveta rakentelemaan mitään siihen dummy-evään.9-5T kirjoitti:Antenniton evä roskiin ja uusi antennillinen evä tilalle yhdellä mutterilla.Aeroilia kirjoitti:Miten se antenni kiinnitetään siihen hainevään?
Pitääkö se evä irroittaa ja lähteekö ihan vetämällä.
Tarkoitus ei ole hommata orkkisantennia vaan joku edullinen, joka sopisi hainevän sisälle.
Hands freen mikrofoni
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Osaatko arvoida paraniko äänenlaatu?9-5T kirjoitti:Nokian mikkiä kun sivuleikkurilla hiukan pienentää(päällinen pois) se sopii suoraan alkuperäisen paikkaan.
Itselläni on useampikin Nokian mikki ja voisi vaihtaa tilalle, jos siitä on hyötyä muuallakin kuin paperilla

Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Katselin eilen oman vehkeeni mikkiä: millä konstilla sen piuhan saa siitä liittimestä yksinkertaisimmin irti ja toiseen reikään kiinni?Mimmi kirjoitti:Orkkismikissä on kaksi (2) eri tasoa, jotka valitaan liittimellä. Vakiona se on kytketty "active high" ja esim. Nokian sarjan kanssa se pitää muuttaa "active low". Tämä tapahtuu siirtämällä mikin liittimestä johto 1->2. Liittimessä 3 on mikin maataso (ja mantteli).
Näin tehden saa erinomaisen äänen orkkismikillä.
Jaaha. Näitä on sitten erilaisia: mulla ei ollut mitään muuta punaista kuin toinen johto. Tämä siis sieltä mikin päästä. Joku vähän punaisen sävyinen läppä siinä oli, jossa oli piuhojen numerot, mutta se nyt ei käytännössä irrottanut mitään. Johdot olivat liittimissä 1 ja 3. Kakkonen oli tyhjä. Liitinosa oli käytännössä prässättyä muovia. Väkivalloinhan sen sieltä irti saisi, mutta kun pitäisi takaisinkin laittaa...Mimmi kirjoitti:Avaamalla sen punaisen osan.
Vuosimalli oli siis 2001.
Jaa-a. Että pitäisi siis vaihtaa auto tuoreempaan, että saisi mikin pelaamaan helposti...?Mimmi kirjoitti:M04:ssä liittimen päätykappale on punainen ja se irtoaa pienellä meisselillä kampeamalla. Päätykappaleessa on pienet kynnet (muistaakseni päissä) ja sen irrottamalla saat pinnit siirrettyä avattuasi varsinaisen liitinosan (muistaakseni siinä on läppäosa, joka kääntyy sivuun ja se läppäosa lukitaan sillä punaisella päätykappaleella).

No niin, nyt on askartelut askarreltu. Haperohan se liitin oli, mutta lopputulos ratkaisee: ykköspiuha saatu kakkosreikään ja homma pelittää oikein mainiosti! Enää ei tarvitse huutaa, että vastapuoli kuulee jotain.Mimmi kirjoitti:Saathan sen kiinni esim. liimalla.
Ja teipillä minä sen sitten kasaan harsin. Eihän tästä tyylipisteitä jaella.