Muistakaa, sitten niillä Forte ja löpökasittelyillä, että niiden tarkoitus on todella saada paska pois. Tämä tarkoittaa, että jos ei halua todella rikkoa laakereita ym. on auton oltava valmiina pukilla. Mm. Forten ohjeissa sanotaan, että autoa ei saa ajaa edes nosturille, jos aine on koneessa, vaan se pitää olla siinä valmiina.
Tämä vaan sen takia, että joku kerran kirjoitti, että Forte koneesen ja kunnon lenkki, mutta ei.
Hajosiko moottori nyt? (neuvoja tarvittaisi, KIIRE)
Uskaltaisin väittää että tuo 9-5:sen oravaerotin on yksi syypää miksi noita moottoreita menee rikki. Tuossa kuvassa missä on julmetusti paskaa öljypohjassa, niin varmaan ikuna vaihdettu öljyjä?
Vanhemmissa moottoreissahan (B202) on tuo oravaerotin huomattavasti väljempi. Samoin öljynvaihdot on tiuhemmat ohjeiden mukaan. Siellähän on se suodatin sitten paskaa erottelemassa, ei mitään tollasta kiinteetä sihtiä.
Vanhemmissa moottoreissahan (B202) on tuo oravaerotin huomattavasti väljempi. Samoin öljynvaihdot on tiuhemmat ohjeiden mukaan. Siellähän on se suodatin sitten paskaa erottelemassa, ei mitään tollasta kiinteetä sihtiä.
99T-museopeli