3":n putkisto
-
- "Ruisku"
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ma Maalis 09, 2009 21:07
Re: 3":n putkisto
sarjassa tyhmät kysymykset:mulla olis mahdollista tehdä ite 3"putkisto rosterista.
onko mitään hyötyä 2.3t -98 lastutettu 231hp?????
mitkä vaimentajat pitää/kannattaa laitaa? monta? käykö vakiot?
mites pakosarja?? vielä ahtopaineista:paljon on vakiossa? kellään hajuu mitä lastun kanssa?
onko mitään hyötyä 2.3t -98 lastutettu 231hp?????
mitkä vaimentajat pitää/kannattaa laitaa? monta? käykö vakiot?
mites pakosarja?? vielä ahtopaineista:paljon on vakiossa? kellään hajuu mitä lastun kanssa?
Re: 3":n putkisto
Nyt on putket olleet alla jonniin aikaa, ja täytyy sanoa että äänet ei juuri muuttuneet. Ehkä pikkusen möreämpi tyhjäkäynnillä, mutta ajaessa ei sisään kuulu yhtään sen enempää ääntä kuin ennenkään. Kuhan nyt sais alkupätkän kanssa uusittua, niin sitten tuosta päivityksestä voisi olla jotaan iloa.JuZe kirjoitti:Postipoika on juuri par'aikaa kantamassa Simonsilta tuplaputkea (064DH6) tähän suuntaan. Tosin kohteessa johon satsi menee on vielä muut osat ihan vakioita (lukuunottamatta BSR:n stage1 softaa)...
Informoin 'kuulumisista' sitten kun Kusti on polkenut perille
Mutta täytyy myöntää, että kyllä nyt tunnistaa omansa rivistä, ei oo montaa tuplaputki-saappia kohdalle osunut
9-5 2,3t A -99
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)
Re: 3":n putkisto
Minä päädyin kuitenkin siihen Jt:en 3" putkeen yhdellä ulostulolla, se oli yli satasen halvempi kun tuplaputki. Äänet kuuluu sisälle jonkin verran normaali ajossa, mutta ei häiritsevästi, kaasu pohjassa sitten ärjyy enemmän. Kaasun vastaavuuteen ei vaikuttanut oikeastaan yhtään (3" downpipe vaikuttaa enemmän), mutta teho korkeammilla kierroksilla lisääntyi huomattavasti.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 3":n putkisto
onko kellään kokemuksia tollasesta doc power firman putkistosta. Saab 9-5 TURBO vm.-2001 - BSR 2.5" Cat-back Käy 2.0T ja 2.3T vm. 1998-2001 ja Aero vm.1998-2003. Materiaalina Rosteri/Kromi. 1x90/120 ulostulolla. maksaa sellaset 345€. kun tuossa omassa rupaa olemaan putkisto hieman rapea. kannattaako tollanen vai joku motonetin rööri . http://www.doc-power.com/index.php?page ... s&group=12 tossa vielä tuo sivu. mikä prkl on toi cat-back
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
99cc Metsä auto
Re: 3":n putkisto
Viimeksi muokannut Risto, Su Helmi 27, 2011 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 3":n putkisto
Se ei sitten missään nimessä ole rosteria tuo putkisto - nimimerkeillä "kokemusta on" ja "tutkittu juttu".onko kellään kokemuksia tollasesta doc power firman putkistosta. Saab 9-5 TURBO vm.-2001 - BSR 2.5" Cat-back Käy 2.0T ja 2.3T vm. 1998-2001 ja Aero vm.1998-2003. Materiaalina Rosteri/Kromi.
Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Re: 3":n putkisto
Itsellä on kanssa omaan Aeroon putken vaihto edessä. Täällä on paljon puhuttu tuosta JT 3" rännistä. Olen katsellut kyseisen valmistajan 3" ränniä katilta taakse kahdella vaimentajalla. Mitens tuollaisen elinikä mahtaa olla kun ei ole ruostumatonta? Huhuja kuullut, mutta fatka olis parempi
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: 3":n putkisto
Laitoin itse saappiin (2.0T) A-Alt Avgassystem 2,5" sport-putkiston (http://www.a-alt-avgassystem.fi/) kun alkoi tuo alkuperäinen mennä happamaksi 9 vuoden käytön jälkeen. Sopivuus oli erinomainen, mitään ylimääräisiä kilkkeitä ei tarvittu. Äänet muuttui mielestäni sopivan mataliksi ei missään nimessä liian kovikisi mielummin päinvastoin. Hintaa tosin tuli rahteineen melkein 500€. Suosittelen...
Re: 3":n putkisto
JT ruostuu hitsaus saumoista todella nopeasti ja mukana tulevat uudet kumiset kannakkeet täyttä p*skaa.. Muuten ihan hyvä ja helppo asentaa yms.nix0n kirjoitti:Itsellä on kanssa omaan Aeroon putken vaihto edessä. Täällä on paljon puhuttu tuosta JT 3" rännistä. Olen katsellut kyseisen valmistajan 3" ränniä katilta taakse kahdella vaimentajalla. Mitens tuollaisen elinikä mahtaa olla kun ei ole ruostumatonta? Huhuja kuullut, mutta fatka olis parempi
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 3":n putkisto
jyyrä kirjoitti:JT ruostuu hitsaus saumoista todella nopeasti ja mukana tulevat uudet kumiset kannakkeet täyttä p*skaa.. Muuten ihan hyvä ja helppo asentaa yms.nix0n kirjoitti:Itsellä on kanssa omaan Aeroon putken vaihto edessä. Täällä on paljon puhuttu tuosta JT 3" rännistä. Olen katsellut kyseisen valmistajan 3" ränniä katilta taakse kahdella vaimentajalla. Mitens tuollaisen elinikä mahtaa olla kun ei ole ruostumatonta? Huhuja kuullut, mutta fatka olis parempi
Vähän tuollaista huhua olen kuullut, että ruostuisi suhteellisen nopeasti. Tiedä sitten onko järkevää sijottaa seteleitä jos on nopea ruostumaan.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: 3":n putkisto
Niin se riippuu vähän siitä että onko rahaa ostaa kalliimpaa ja kuinka pitkään meinaa auton omistaa.nix0n kirjoitti:jyyrä kirjoitti:JT ruostuu hitsaus saumoista todella nopeasti ja mukana tulevat uudet kumiset kannakkeet täyttä p*skaa.. Muuten ihan hyvä ja helppo asentaa yms.nix0n kirjoitti:Itsellä on kanssa omaan Aeroon putken vaihto edessä. Täällä on paljon puhuttu tuosta JT 3" rännistä. Olen katsellut kyseisen valmistajan 3" ränniä katilta taakse kahdella vaimentajalla. Mitens tuollaisen elinikä mahtaa olla kun ei ole ruostumatonta? Huhuja kuullut, mutta fatka olis parempi
Vähän tuollaista huhua olen kuullut, että ruostuisi suhteellisen nopeasti. Tiedä sitten onko järkevää sijottaa seteleitä jos on nopea ruostumaan.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002