Nämä tiedot sain kaverilta jolla oli ensin Hirschin palikat ja vaihtoi ne Maptunin tehokkaanpaan.

Millä se paine sitten säädetään, jos ei ahtopaineilla? Toi 3bar järjestelmä paine on sama kaikissa 9-5 vakiona, mutta se bensanpaine nousee kun imusarjassa mennään ylipaineen puolelle usko pois. Jos tossa aerossa on bensan paineet vain 3bar. niin jossakin on vikaa, koska jo 2.0t eli 150hv paineet pitäisi nousta n.3,5bar. Wis ilmoittaa että jos ahtopaine on 0.6bar niin bensan paine pitäisi olla 3,6bar +-0,1bar. ja sitten jos laitetaan se 3.5bar paineensäädin niin sitten tietenkin 0.6bar ahdoilla paine pitäisi olla 4,1bar. Eikös juuri paine ratkaise kuinka paljon polttoainetta suuttimilta menee läpi? Ei esim. pumpun tuotto. Pumppu vaihdetaan isompaan sitten kun siitä loppuu tuotto kesken.vector 2,3t kirjoitti:Paine on säädettävissä ja se ei ratkaise vaan tuotto (paljon tulee litroja minuutissa)Normaali aerossa on 3 bar joka riittää ,hirchissä paine nostetaan 3,5 bar. Tehoa jos halutaan lisää vaihdetaan suuttimia suuremmalle jolloin painetta voidaan taas laskea 3 bar.
Nämä tiedot sain kaverilta jolla oli ensin Hirschin palikat ja vaihtoi ne Maptunin tehokkaanpaan.
Niin, 3,5mm o-rengas ja putken paksuus tuossa taisi olla sama kuin näkyvässä osassa.Mertmi kirjoitti:Omaani laitoin kaksi o-rengasta, kun yhdellä ei saanut tarpeeksi tiiviiksi. Renkaat on peräisin tommosesta yleislajitelmasta, joten ehkä olisin saanut sen tiiviiksi yhdelläkin renkaalla, jos tiiviste olisi paksumpi.
Mä laitoin kans kaksi. Sitten laitoin vielä sen putkessa olevan laipan toiselle puolelle, jotta se L- kirjaimen muotonen kiinnike painaa putkeen tiivimmin paikoilleen. Olipa yllättävän löysä tuo. Ajottainen nypyttäminen loppu ku seinään.Mertmi kirjoitti:Omaani laitoin kaksi o-rengasta, kun yhdellä ei saanut tarpeeksi tiiviiksi. Renkaat on peräisin tommosesta yleislajitelmasta, joten ehkä olisin saanut sen tiiviiksi yhdelläkin renkaalla, jos tiiviste olisi paksumpi.