Saab 9-5, yleisiä vikoja / tarkastuksen kohteita

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
iikoo
"Ruisku"

Re: Saab 9-5, yleisiä vikoja / tarkastuksen kohteita

Viesti Kirjoittaja iikoo »

pirri kirjoitti:.

86 euroa/tunti!

86 EUROOOO!!
Siitä, onko tuo kallista vaiko halpaa, on minusta aika suhteellista. Tuosta kun pitää laskea vähän muutakin päältä pois kuin asentajan tuntiliksa. Tilat eivät ole ilmaisia samaten niiden konttorityöntekijöidenkin palkat pitää maksaa. Eikä aina ole töitä koko päivän tunneille. Olen itsekin laskeskellut, että jos siirtyisin omalta alaltani yksityisyrittäjäksi, niin 50 eeroo per tunti olisi käytännössä minimilaskutus, jonka alle ei viitsisi edes päivää sanoa asiakkaalle.

Toinen asia on kokonaan se, miten töistä oikeasti veloitetaan. Jos veloitetaan kirjan mukaan esimerkiksi kolme tuntia vartin työstä, niin sitten puhutaan ryöstämisestä.
KaS
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja KaS »

peinu kirjoitti:
mienkoiv kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Minkälaisille ostajille "suositellaan" autoja autoliikkeessä? Varmaan niille jotka näyttävät siltä ettei itse tiedä mitä haluavat. Minä vetäisin nokkaan jos mulle tullaan tuputtamaan jotain skoodaa. :wink:
Montako testiä Saab on voittanut suvereenisti? Skoda Superb lähiaikoina melkein kaikki ja taitaa Octaviakin kärkkyä siellä listojen kärjessä.

Mutta eihän nyt perkele suomalainen tuulipukumies, Kekkosen kannattaja ja ryssien vihaaja VOI hankkia itselleen Skodaa, vaikka testit toitottavat että tässä on perkeleen hyvä auto. Skodamyyjille lisäpalkkaa kun joutuvat kauppaamaan Skodaa junttikansalle!!!
En näe signaturessa manintaa Skodasta. Koita nyt hyvä mies elää kuten kirjoitat ja käy hakemassa Skoda ja pistä Saappi kiertoon. Toivottavasti kelpaa VAG-liikkeessä edes käsirahaksi.
Aikas vanha on tämä keskustelu, mutta kannan minäkin kiven tähän kaskeen :roll:
Ostin Skoda Octavia Scoutin uutena vuonna 2010 ja olen sillä ilman tuulipukua ajanut 82 tkm. Halpoja on olleet kilsat dieselillä, hyvällä hyvityksellä ehdottivat kulkinetta vaihdossa uuteen joten tuo ennustus "Toivottavasti kelpaa VAG-liikkeessä edes käsirahaksi." ei nyt pitänyt paikkansa.
Clr'd for Takeoff
Saab 90 -87 , Saab 900i -88
Pirttta
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Pirttta »

Nuo nelisylinteriset diisselit ovat traktoreita, sama kun ajelisi Valmetilla, josta kokemuksia nuoruudessa[WINKING FACE]
Pitää olla hanskat kädessä, kun tankkaa ja haisee pahalle, toista se on, kun viinaa tankkaa[THUMBS UP SIGN]
Mieto leivän tuoksu pakoputkesta..

Sent from my iPhone using Tapatalk
Saab NG 9-5 2.0T MY11
Ex: Saab 96, Saab 99, WV Jetta, 2xWV Passat, Saab 9-3, Saab OG 9-5 Aero, Saab NG 9-3 Aero
Vastaa Viestiin