Raportti: koneremppa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
henuh
"Tuplakaasari"

Re: Raportti: koneremppa

Viesti Kirjoittaja henuh »

jyyrälle

mulla kans koneremontti työn alla. sulla sentään tuostä sihdistä meni/kö? öljy läpi, heh... ite kun otin sihdin käsiin, niin ei ollu käytännössä öljyn mentävää reikää siinä-->oli niin tukossa karstasta ja liejusta. ja kaiken kruunasi KARSTAKEKO sihdin alla, siis sihdin muotoinen kukkula täynnä sitä pskaa...vitsi kun sais kuvat tänne...
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm
Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin
myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
jyyrä
"Hölösuu"

Re: Raportti: koneremppa

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

henuh kirjoitti:jyyrälle

mulla kans koneremontti työn alla. sulla sentään tuostä sihdistä meni/kö? öljy läpi, heh... ite kun otin sihdin käsiin, niin ei ollu käytännössä öljyn mentävää reikää siinä-->oli niin tukossa karstasta ja liejusta. ja kaiken kruunasi KARSTAKEKO sihdin alla, siis sihdin muotoinen kukkula täynnä sitä pskaa...vitsi kun sais kuvat tänne...
Jep, tuohon mun autoon tehtiin takuuseen jakoketju remontti n.1v sitten ja sanoivat että olivat tarkastaneet/puhdistaneet öljysihdin. Mutta olivat sitten näköjään ajatelleet korvata karstan silikonilla ettei öljy vaan kulkisi liian hyvin :evil: Onneksi sihti oli kuitenkin hyvin auki eikä siitä silikonista siellä mitään haittaa ollut, mutta tietenkin sitä silikonia olisi voinut mennä jonnekkin öljykanavaan joka olisi voinut mennä tukkoon ja sitten olisi ollut peli selvä :|
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Vastaa Viestiin