9-5T kirjoitti:Minä en ainakaan halua Aeron merkkiä enkä Aeroakaan.
Minulla ei ole edes Hirsch merkkejä.
Niinpä. Sillä tarra tekee autosta Aeron tai toisinpäin.

Ja vaikka tekisikin mieli Aeroa ei pidä haluta, vaikka kukkaro antaisikin myöten. Sellaista autoa josta itse pitää ei myöskään tule ostaa, vaan sellainen auto, jonka hankinnan voi kuulemma järkisyin exceliä pyörittelemällä perustella (esim. Skoda). Käyttöautojen tulee olla sijoituskohteita.
Alkuperäisen kysyjän kysymykseen "
Eli asiaan onko mahdollista saada 7-8000€;lla luotettavasti pelaava Aero vai onko fiksumpaa sijoittaa hieman laiskempaan 2,3T;hen? "
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen lienee EI, sillä:
- Älä osta Aeroa käyttöautoksi, sillä sitäkin pitää korjata ja huoltaa (esim. houhotus ogelma kysyjän ikäisissä autoissa), eikä siinä ole gravitaatiovoimia syrjäyttäväviä ominaisuuksia vaikka niin on luultu.
- Osta Diesel, se kiihtyy ja vääntää ja on muutenkin parempi ja kestävämpi (tämän lisäksi joku on keksinyt että ne saastuttavat vähemmän, sillä C02 ja saatuttaminen ovat täysin sama asia).
- Myös muut 9-5 vaihtoehdot ovat parempia, sillä käytetyt autot eivät ole yksilöitä vaan yleistämällä voidaan päätyä parhaaseen lopputulokseen.

- Suomessa myynnissä olevat Aerot ovat pääsääntöisesti täysin samoja autoja kuin muutkin Saabit, kyseinen malli on vain olemassa siksi että meitä kuluttajia voidaan puijata. Tämä varsinkin 2001 - 2003 autoissa kuten täällä on useaan keraan painotettu.