Letku lähtee tulipellistä (mötikästä josta lähtee kaksi letkua, toinen ns. kaasarin suuntaan). Vaihdoin nyt ekaksi letkun joka tulee edestä päin katsottuna oikealle suuntaan missä ennen oli virranjakat ja ne johdot sytkäkasetille nykyisissä. Siitä hiukan eteenpäin on jonkinlainen isompi putki ja päässä pieni "alipaine" liitin. Hiukan vaikea kertoa ilman kuvaa, mutta jos joku ei ymmärtänyt niin laitan kuvan tulemaan.
Vikavalo sammui... Ja pätkimistä ei rajussakaan kiihdytyksessä tunnu enään.
Mutta tietysti lämpötila on nyt taas muutaman asteen pakkasella, joten hiukan varauksella vielä asiassa ja vaihdan huomenna loputkin letkut mitä ei ole vaihdettu edes
merkkihuollossa (miksi eivät olleet tota jo vaihtaneet kun oli ihan lakua, s....na).
Nyt vielä yksi kysymys
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mikä on siis logiikka tuon vikavalon suhteen???