-20 asteessa kone tulille ilman esilämmitystä ja parin minuutin käynnin jälkeen ajoon.
Kilometri ajettu ja savutus alkoi..
Erittäin runsasta savun muodostusta ja sinistä väriltään.
Auto parkkiin pariksi minuutiksi tien sivuun ja savulle..
SIt taas tulille ja eikun menoksi eikä mitään oireita ollut!
TUO EI VOI OLLA TURBOVIKA vai voiko ?
Mites se Öljyloukko, huohottimien jäätyminen vai mikä noissa suappeissa on se heikoin lenkki kun muutaman minuutin parkki tekee kutaa, mutta samaan vaikutukseen ei pääse vaikka antaisi auton käydä tyhjäkäyntiä ?
Miten tuo huohotuksen takaisku toimii vai mikä se takaiskuvalve oli ja missä?
Kampikammion kattolamppu karstanen ?
pilvi
Re: 9-5 alkoi savuttaa ihan hulluna!?
Oletko missään vaiheessa tutkinut sen turbon välyksiä?
Re: 9-5 alkoi savuttaa ihan hulluna!?
En. Miten urbo voisi olla toisinaan väljä ja taas seuraavana aamuna olla olematta ? Huohotukseen tuon on aivan pakko liittyä jotenkin!
Re: 9-5 alkoi savuttaa ihan hulluna!?
Tuli tuolla pakkases irroitettua 3kpl huohotuksen takaiskuvenoja. Yksi ja juuri kampikammion tuuletuksesta vastaava valve aivan juntturas. Crc:tä sisään ja antaa vaikuttaa. Sit lukkosulaa ja takas paikoilleen.. Saas nähdä onko öljynpoltto nyt päättynyt ?
Re: 9-5 alkoi savuttaa ihan hulluna!?
Tuliko ne savut sillon kun vaihdoit vaihdetta ja annoit kaasua. Jos se ahdin nyt on rikki, niin yleensä se sillon posauttaa sinipilven taakse. Kaupunkiajossa ei ihan heti välttämättä huomaa sitä. Eikä se turbon kokeilu nyt niin pitkä prosessi ole, etteikö sitä voisi pakkasessa tehdä?
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00