Ostinpa femma-aeron.
Re: Ostinpa femma-aeron.
turha asia mielestäni, jonka voi poistaa päiväjärjestyksestä tulppaamalla..
...muitakin huolia saabin kanssa...
...muitakin huolia saabin kanssa...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Ostinpa femma-aeron.
hahah, ja mitä ne bens... viinahöyryt ketään haittaa.
magneettiventtiililtä lähtevät letkut on aivan iskemättömiä, ilmeisesti vaihdettu joskus, liekö koneenvaihdon yhteydessä... eikös tulppaukseen kävisi hyvin kuumaliima?
magneettiventtiililtä lähtevät letkut on aivan iskemättömiä, ilmeisesti vaihdettu joskus, liekö koneenvaihdon yhteydessä... eikös tulppaukseen kävisi hyvin kuumaliima?

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
oma on tulpattu 8/10mm pulteilla+kiristysklemmaritdj_pirtu kirjoitti: eikös tulppaukseen kävisi hyvin kuumaliima?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Ostinpa femma-aeron.
Vaatikos tuo tulppaus vielä EVAPin disabloimista softasta?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ei niin minkäänlaista vaikutusta, täysin samoja lukemia antaa. Turboviisari keltaisen ja punaisen välissä ja PINL +-1800, kävi jopa 1900. Ehkä tyydyn, kulkupuolessa ei kuitenkaan valittamista.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
mreq 1050 ja toteutunut samoissa lukemissa. sitä tuossa mietin että vaikuttaako kun tankissa on fiftyfifty sekoitus viinaa ja 98sia? softa on tosiaan vakio biopower ilman mitään viriä.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Eihän siinä sit mitään vikaa ole. Eikös tuo ole noille ilmamassoille ihan normaali paine?
#3272
Re: Ostinpa femma-aeron.
niin, sanokaapa te.
olen vain lukenut ympäriinsä että aerossa pitäis baari mennä rikki. olen niin noviisi näiden femmojen kanssa... 


Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Milläs vaihteilla nuo todetut lukemat?
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Ostinpa femma-aeron.
kaikilla, eli motarilla kaasu tiskiin ja sidiä tapittaen. ensin keikkuu 1600 paikkeilla kunnes isompien vaihteiden vaihtuessa ja kierrosten noustessa menee 1800 päälle. onko kyse nyt siitä että pirssi on tomaatti ja vääntörajoitus pitää ahdot alhaalla? vääntö saavutettu, ei nosteta ahtoja.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ihan normaali ahtopaine tuolle ilmamassalle, softa ei vaan halua enempää. Aika mieto softa kyllä, 1050mg on about vakioaeron ilmamassa, tai 2.0t stage1:n.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ostinpa femma-aeron.
vakio-biopower... mutta kulkee mielestäni ihan perkeleesti.
tonnariin verrattuna alavääntö parani huimasti. tuo tomaattikaan ei laiskista ollenkaan niin paljoa kuin pelkäsin manuaalista siirryttäessä. kokemuksia kun on vain 2-litraisista saabeista. 


Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Aeroonhan ei vakio-biopoweria ole olemassa.. kyllä se jotenkin viritetty on mutta melko laimeasti.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com