Ostinpa femma-aeron.

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
mienkoiv
"Hölösuu"
Viestit: 1710
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:11
Paikkakunta: LPR

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja mienkoiv »

turha asia mielestäni, jonka voi poistaa päiväjärjestyksestä tulppaamalla..
...muitakin huolia saabin kanssa...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm

#5179
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

hahah, ja mitä ne bens... viinahöyryt ketään haittaa.

magneettiventtiililtä lähtevät letkut on aivan iskemättömiä, ilmeisesti vaihdettu joskus, liekö koneenvaihdon yhteydessä... eikös tulppaukseen kävisi hyvin kuumaliima? :D
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
mienkoiv
"Hölösuu"
Viestit: 1710
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:11
Paikkakunta: LPR

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja mienkoiv »

dj_pirtu kirjoitti: eikös tulppaukseen kävisi hyvin kuumaliima? :D
oma on tulpattu 8/10mm pulteilla+kiristysklemmarit
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm

#5179
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Vaatikos tuo tulppaus vielä EVAPin disabloimista softasta?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
mienkoiv
"Hölösuu"
Viestit: 1710
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:11
Paikkakunta: LPR

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja mienkoiv »

ei....


kai?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm

#5179
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

Ei niin minkäänlaista vaikutusta, täysin samoja lukemia antaa. Turboviisari keltaisen ja punaisen välissä ja PINL +-1800, kävi jopa 1900. Ehkä tyydyn, kulkupuolessa ei kuitenkaan valittamista.
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja Pola »

Paljon on mreq?
#3272
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

mreq 1050 ja toteutunut samoissa lukemissa. sitä tuossa mietin että vaikuttaako kun tankissa on fiftyfifty sekoitus viinaa ja 98sia? softa on tosiaan vakio biopower ilman mitään viriä.
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja Pola »

Eihän siinä sit mitään vikaa ole. Eikös tuo ole noille ilmamassoille ihan normaali paine?
#3272
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

niin, sanokaapa te. :) olen vain lukenut ympäriinsä että aerossa pitäis baari mennä rikki. olen niin noviisi näiden femmojen kanssa... :D
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5320
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Milläs vaihteilla nuo todetut lukemat?

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

kaikilla, eli motarilla kaasu tiskiin ja sidiä tapittaen. ensin keikkuu 1600 paikkeilla kunnes isompien vaihteiden vaihtuessa ja kierrosten noustessa menee 1800 päälle. onko kyse nyt siitä että pirssi on tomaatti ja vääntörajoitus pitää ahdot alhaalla? vääntö saavutettu, ei nosteta ahtoja.
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ihan normaali ahtopaine tuolle ilmamassalle, softa ei vaan halua enempää. Aika mieto softa kyllä, 1050mg on about vakioaeron ilmamassa, tai 2.0t stage1:n.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

vakio-biopower... mutta kulkee mielestäni ihan perkeleesti. :) tonnariin verrattuna alavääntö parani huimasti. tuo tomaattikaan ei laiskista ollenkaan niin paljoa kuin pelkäsin manuaalista siirryttäessä. kokemuksia kun on vain 2-litraisista saabeista. :)
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ostinpa femma-aeron.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Aeroonhan ei vakio-biopoweria ole olemassa.. kyllä se jotenkin viritetty on mutta melko laimeasti.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin