Näky olevan noita Dotzin vanteitaki myynnissä tuolla, yllättävän kalliitahan noi on.. onneks tuli tähän saabikseen kaupan mukana 17" dotzit.

Kyllä mäkin sen tiivisteen ensin vaihdoin, mutta kun se ei auttanut niin puhuin sille eräälle tapaukselle joka kertoi että vika on hyvin varmasti pakosarjassa.AC kirjoitti:Allekirjoituksen autossa taitaa olla samainen vika, korjaaja epäili tiivisteen vuotavan, mutta kirjoittamasi perusteella lienee sama vika. Sait sarjan siis itse hitsailtua kasaan ja nyt toimii? 195tkm tuolla on nyt ajettu ja Saksasta raahattu reilun satatonnia ajettuna tänne.
Täytyy käskeä huomenna katsoa sitä pakosarjaa kun auto menee alustanvaihtoon, että onko sille mitään tehtävissä vai laitetaanko uusi pakosarja Rolling Eyes
No "AC", mikä oli tuomio?Täytyy käskeä huomenna katsoa sitä pakosarjaa kun auto menee alustanvaihtoon, että onko sille mitään tehtävissä vai laitetaanko uusi pakosarja
Ei ollut pakosarjan tiivistettä korjaajalla, joten ei avattu. Menee maanantaina takas niin katsoo voiko sen vielä hitsata kasaan. Toivoa sopii, sillä pakosarja maksaa ~800eYsivee kirjoitti:No "AC", mikä oli tuomio?
Itsellä nimittäin alkanut kanssa kuulumaan pientä kuminaa kiihdytyksissä/vedätettäessä n.2000-23000rpm:n tienoilla. Ääni tuntuis tulevan jostain apukuskin jalkatilan tienoilta...
Vaimentimet ovat ehjät, joten jokin muu paikka siellä on alkanut hieman ääntä pitämään. Normaalissa ajossa ääntä ei kuulu, mutta juuri kiihdytysten aikana. Jollain muulla vastaavaa...?
Eikös se ole tuo jälkimmäisessä kuvassa numerolla 6?Ysivee kirjoitti:Kiitos!
Ja vielä jos saisi yhden tarkennuksen: missäs tuossa on se "paljon puhuttu" taaempi pakosarja...
No niin... Sehän oli sit sama vika sulla ku mulla. Mun operaatiosata taitaa olla jo 4 viikkoo ja hyvin on kestäny. Oli se pakosarja vaa ahdasta puuhaa irrottaaAC kirjoitti:Noniin, nyt on pakosarja ehjätty ja käy nätisti![]()
Uudet tiivisteet molempiin päihin ja sisäputket hitsattuna paikoilleen sekä ulkokuoren reiät ummessa. Muuttui kyllä koneen ääni läpi kierrosalueen nätimmäksi, ehti varmaan tohon röpötykseen jo vähän tottua.
Jepjep, samaa katteltiin ja annettiin ammattilaisen hoitaa hommapajunen3 kirjoitti:No niin... Sehän oli sit sama vika sulla ku mulla. Mun operaatiosata taitaa olla jo 4 viikkoo ja hyvin on kestäny. Oli se pakosarja vaa ahdasta puuhaa irrottaa
Nostetaas tälläistä keskustelua niin ei tarvi uutta aloittaa.9-5 3.0t kirjoitti:Itse vaihdoin tuon Nordicin steg 2 -boksin alkuperäisen paikalle torstaina. Nyt vetää suuta hymyyn ajellessa. Vientä viilausta vielä ja kohta hymyilyttää vielä enemmän.