Ostaisitko sinä tällä hinnalla???
Onhan tuo konehuone nyt sentään vähän muuttunut, akkukin on käännetty eri asentoon On siinä korjatussa huohotussysteemissä muutakin eroa, kuin nuo muoviputket:ng900aero kirjoitti:No eipä ole 9-5:n konehuone muuttunut sitten yhtään ensimmäisestä vuosimallista. Tuoko nyt on sitten se lopullinen ratkaisu huohotusongelmaan eli perstuvan näköinen kumiletku vedetty tuohon turbon imuputkelle ja välissä takaiskuventtiili, eli se metalliputki korvattu huonommalla materiaalilla?
Punainen AeroWagon on nyt palautettu liikkeeseen, joten oikeat ostajat voivat asettua jonoon liikkeen ovelle
Eski
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Niinpä niin, kyllä se 95 on teknisesti muuttunut paljonkin ensimmäisistä vuosimalleista, muutokset ei vaan näy ulospäin, 02 tehtiin paljon muutoksia alustaan, ajettavuus paran, muutoksia on vaan vaikea huomata, jos ei aja peräjälkeen samalla tiellä ja omaan autoon tottuu.
Aeroon tehtiin muutoksia jo 01 muistaakseen, 00 oli liian löysä etupäästä.
ESP on tosiaan liukkaalla huippuvaruste, varsinkin aeroon jossa on raivo kiihtyvyyttä.
Aeroon tehtiin muutoksia jo 01 muistaakseen, 00 oli liian löysä etupäästä.
ESP on tosiaan liukkaalla huippuvaruste, varsinkin aeroon jossa on raivo kiihtyvyyttä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Onhan sitä alustaa selvästi päivitetty ja paranneltu, mutta en kyllä suostu myöntämään, että M2000 etupää olisi yhtään liian löysä. Oma M2000 on nimittäin selvästi pintakovempi kuin tuo M2005 oli. Onhan tuohon minun autoon jo etuiskarit vaihdettu, mutta orggikset siellä pitäisi olla. Taakse vaihdoin itse Bilsteinin Sportit (pitäisi jossain vaiheessa vaihtaa myös eteen samanlaiset).
Uudemmassa alustaa on selvästi viritetty mukavampaan suuntaan, mutta sohjokelissä ja talvirenkailla oli mahdotonta vertailla perusteellisemmin alustan ominaisuuksia mutkatiellä... Alusta myös näyttäisi korkemmalta kuin vanhassa, takakaaren väliin jää iso rako, kun tuosta omasta kyselivät katsastuksessakin onko autoa madallettu...? Ohjauksessa on myös eroa ja jarrut selvästi äkäisemmät (saattaa johtua siitä, että omasta on laikat finaalissa).
Eski
Uudemmassa alustaa on selvästi viritetty mukavampaan suuntaan, mutta sohjokelissä ja talvirenkailla oli mahdotonta vertailla perusteellisemmin alustan ominaisuuksia mutkatiellä... Alusta myös näyttäisi korkemmalta kuin vanhassa, takakaaren väliin jää iso rako, kun tuosta omasta kyselivät katsastuksessakin onko autoa madallettu...? Ohjauksessa on myös eroa ja jarrut selvästi äkäisemmät (saattaa johtua siitä, että omasta on laikat finaalissa).
Eski