Ostaisitko sinä tällä hinnalla???

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

No eipä ole 9-5:n konehuone muuttunut sitten yhtään ensimmäisestä vuosimallista. Tuoko nyt on sitten se lopullinen ratkaisu huohotusongelmaan eli perstuvan näköinen kumiletku vedetty tuohon turbon imuputkelle ja välissä takaiskuventtiili, eli se metalliputki korvattu huonommalla materiaalilla? :D
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Asiasta toiseen, onko kenelläkään mitään käsitystä autoliikkeiden myyntitilien kustannuksista, ostajakunta tuntuu olevan niin vainoharhaista etteivät uskalla ostaa yksityiseltä?
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6520
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

ng900aero kirjoitti:No eipä ole 9-5:n konehuone muuttunut sitten yhtään ensimmäisestä vuosimallista. Tuoko nyt on sitten se lopullinen ratkaisu huohotusongelmaan eli perstuvan näköinen kumiletku vedetty tuohon turbon imuputkelle ja välissä takaiskuventtiili, eli se metalliputki korvattu huonommalla materiaalilla? :D
Onhan tuo konehuone nyt sentään vähän muuttunut, akkukin on käännetty eri asentoon :D On siinä korjatussa huohotussysteemissä muutakin eroa, kuin nuo muoviputket:

Kuva

Punainen AeroWagon on nyt palautettu liikkeeseen, joten oikeat ostajat voivat asettua jonoon liikkeen ovelle :D

Eski
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Tuttu kuva :D
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Huhti 11, 2006 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joukolainen
"Viggen"
Viestit: 614
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja joukolainen »

Niinpä niin, kyllä se 95 on teknisesti muuttunut paljonkin ensimmäisistä vuosimalleista, muutokset ei vaan näy ulospäin, 02 tehtiin paljon muutoksia alustaan, ajettavuus paran, muutoksia on vaan vaikea huomata, jos ei aja peräjälkeen samalla tiellä ja omaan autoon tottuu.
Aeroon tehtiin muutoksia jo 01 muistaakseen, 00 oli liian löysä etupäästä.
ESP on tosiaan liukkaalla huippuvaruste, varsinkin aeroon jossa on raivo kiihtyvyyttä. :D :D
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6520
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Onhan sitä alustaa selvästi päivitetty ja paranneltu, mutta en kyllä suostu myöntämään, että M2000 etupää olisi yhtään liian löysä. Oma M2000 on nimittäin selvästi pintakovempi kuin tuo M2005 oli. Onhan tuohon minun autoon jo etuiskarit vaihdettu, mutta orggikset siellä pitäisi olla. Taakse vaihdoin itse Bilsteinin Sportit (pitäisi jossain vaiheessa vaihtaa myös eteen samanlaiset).

Uudemmassa alustaa on selvästi viritetty mukavampaan suuntaan, mutta sohjokelissä ja talvirenkailla oli mahdotonta vertailla perusteellisemmin alustan ominaisuuksia mutkatiellä... Alusta myös näyttäisi korkemmalta kuin vanhassa, takakaaren väliin jää iso rako, kun tuosta omasta kyselivät katsastuksessakin onko autoa madallettu...? Ohjauksessa on myös eroa ja jarrut selvästi äkäisemmät (saattaa johtua siitä, että omasta on laikat finaalissa).

Eski
Vastaa Viestiin