Näit oikein ja tiedot aivan oikeat.MattiR kirjoitti:Nyt meni OT:ksi, mutta taisin bongata sen 305 hv Hirschisi eilen Oulussa kärry perässä. Vm. 2005 Aero Wagon, Steel Grey.

Tällä laskee kuumeesiMattiR kirjoitti:Tässähän nousee tuo Hirsch-kuume entisestään...
Ei varmaan käytettynä löydy kovin montaa noita hakuehtoja täyttävää autoa myynistä, ainakaan suomesta.MattiR kirjoitti:Ihan ok peli, mutta itselleni pitäisi olla vähän ajettu metallivärinen (hopea, steel grey tai hazelnut) automaatti ja 305 hv. Harkinnassa onkin perheen toisen 9-5:n upgrade, silloin saisi sopivan.
Eikä koko mailmastaPetter kirjoitti:Ei varmaan käytettynä löydy kovin montaa noita hakuehtoja täyttävää autoa myynistä, ainakaan suomesta.MattiR kirjoitti:Ihan ok peli, mutta itselleni pitäisi olla vähän ajettu metallivärinen (hopea, steel grey tai hazelnut) automaatti ja 305 hv. Harkinnassa onkin perheen toisen 9-5:n upgrade, silloin saisi sopivan.
Onkohan montaakaan rakennettu jälleenmyyjien toimesta tota 305 hv:settiä 2004 / 2005 vuosimalliin ?? epäilen.9-5T kirjoitti:Lukuja en tiedä mutta eiköhän suurin osa ole jälleenmyyjien asentamia.2571 kirjoitti:Ei taida Suomessa olla montaa (tiedän omani lisäksi yhden; pari numeroa pienemmän rekkarin kuin omani) 305 heppasta maahantuojan asentamaa Hirschiä. Taisivat asentaa ko paketin v. 2004 muutamaan Aero-kiertueelle osallistuvaan autoon.
Näin varmaan tehdään. Luulen, että v. 2005 305 hepat (ne muutamat) on maahantuoja rakennuttanut Suomessa (verotuksen takia) jossakin merkkiliikkeessä ko. Aero-kiertuetta varten, sillä omani ei ennättänyt mennä maahantuojalta jälleenmyyjälle. Maahantuoja on kierrättänyt ko. "kotteroita" erinäisissä tapahtumissa. Itse huomasin kun ajelin juuri ostetulla autolla juhannusviikolla hiekkatietä mökille, että autoni oli käynyt jossakin välissä Atomicin tapahtumassa. Asia paljastui kun mökkitien hiekka oli tarttunut liimajäänteisiin auton kyljessä. Kyljessä luki iloisesti ATOMIC!Mimmi kirjoitti:Maahantuojan autotkin hoidetaan merkkiliikkeissä.
Olisi harkinnassa 2,0t:hen (vm 2005) Hirschin 210 hv päivitys. Mm. täältä foorumilta olen moneen kertaan tämän 2.3T 220 hv vertailuautoasian ja siitä seuraavan etujarrujen päivityksen lukenut ja tiedustelin asiaa Tampereen Metroautosta. Siellä sitten EPC:stä tavattiin ja kuulemma myös maahantuojalta kyseltiin ja minulle sitten todettiin, että 2,0t:ssä ja 2.3T:ssä olisi samat jarrut. Minä kyllä uskon, että jarrut ovat isommat, mutta osaisiko joku kertoa, mistä tarkalleen pitäisi neuvoa tamperelaisia tuo asia löytämään. Eivät ole kuulemma yhteenkään 2,0t:hen Hirschiä asentaneet.9-5T kirjoitti: Tähän asti vertailuautona on ollut saman mallisarjan auto jossa on ollut saman verran tai enemmän tehoa eikä saman vuoden Aero. En tiedä muuttuiko ensimmäisen faceliftin yhteydessä mallisarja kuten toisessa kävi joten vertailu kohtana voi käyttää ainakin 2.3T 220hv mallia vuodelta -04 ja -05 jolloin muutokset maksaa alta 500e eli etujarrut.