BSR "lastulla" nopeus on rajoitettu 270, silloin kierrokset 5800 (man.).
Kyllä itse vaihtaminen on niin hauskaa, ettei siitä kannata luopua... minusta.
Uskonnon vaihto.
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Riippuu niin paljon ajotarpeesta. Jos olisin radalle lähdössä tai muuten vain haluaisin urheilullista ajoa, niin kyllähän sitä manuaalia mieluummin vatkaisi tai ainakin nappeja käyttäisi jos olisi Sentronic. Mutta kun suurimmaksi osaksi auton käyttö on työmatkoja tai perheen kanssa vapaa-aikana matka-ajoa niin automaatti on kyllä ehdoton. Ja kun vielä arkisin suuri osa ajosta on vaimolla kaupungin lähistöllä ajelua, niin kyllähän manuaali on huonompi vaihtoehto.9-5/2,3LPT kirjoitti:Ei pidä vaihtaa, jos ei taho!Petter kirjoitti:Kyllä itse vaihtaminen on niin hauskaa, ettei siitä kannata luopua... minusta.
Jos saabismi on sairautta ja turbosaabismi mielisairautta, niin olkoot sitten.
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Yritin vain sanoa, että makuasioita, pitääkö automaatista vai manuaalista. Monissa asioissa varmasti automaatit ovat "kätevämpiä". Tokihan automaatit on kehittyneet viimeaikoina, mutta kyllä esim. saabissa jos tosissaan kiihdytetään, niin pahasti pitää manuaalivaihteisella möhliä, jos esim 100 km/h automaatilla saa nopeammin lasiin, jos moottoreiltaan vastaavat autot.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253